Onko 40+ vuotiaalla pinkki tukka nolo vain cool?
Olen 41 vee ja haluaisin sävyttää hiukseni pinkiksi, mutta olisinko silloin ihan nolo? Voiko pinkkitukkainen toimia vakuuttavasti johtoasemassa?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa laittaa semmoisen tukan kuin haluaa. Tietysti jos työhön on jotkut ulkomuotoehdot, niin niitä on pakko noudattaa, mutta muuten anna mennä! Nolo se on, jos häpeät sitä, muuten ei.
Kiitos tästä! Olen miettinyt muutosta jo pitkään ja aion kyllä toteuttaa sen.
ApMieti ensin omaa hiusväriäsi ja miten coolilta juurikasvu näyttää. Ja oikeesti, so last season. Kuolettavan tylsä look.
Oma väri on aika vaalea, joten juurikasvu olisi aika maltillinen. En tähtää ”this seasoniin”, vaan siihen, mikä tuntuu itsestä hyvältä.
Ap
Ei todellakaan ole nolo jos osaat kantaa pinkin tukkasi ylpeydellä. Elämä menee hukkaan jos tekee jokaisen päätöksen muiden mielipiteiden pohjalta
Värikkäät hiukset täytyy pitää kirkkaana, jotta väri näyttää hyvältä. Älä päästä tyvikasvua liian pitkäksi tai väriä haalistumaan.
Mielestäni on vain hienoa, että ihmiset uskaltavat erottua massasta. Ei kaikilla tarvitse olla oma luonnollinen hiusväri.
Jos päätät värjätä hiuksesi niin kannalla värisi ylpeydellä!
Hohhoijaa... värjää ja katso miltä tuntuu. Lähteehän se väri pois, ei se mikään loppuelämän valinta ole. Mun mielestä nolompaa on kysellä neuvoja vauva-palstalta kuin olla itsevarma nainen, joka tekee mitä haluaa.
Vanheneva naisraukka yrittää näyttää ja vaikuttaa nuorelta pinkillä hiuksilla.
Se ”cool” ei ole kiinni sun hiuksista tai nahkahousuista tms. Se on kiinni sun persoonastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa laittaa semmoisen tukan kuin haluaa. Tietysti jos työhön on jotkut ulkomuotoehdot, niin niitä on pakko noudattaa, mutta muuten anna mennä! Nolo se on, jos häpeät sitä, muuten ei.
Kiitos tästä! Olen miettinyt muutosta jo pitkään ja aion kyllä toteuttaa sen.
ApMieti ensin omaa hiusväriäsi ja miten coolilta juurikasvu näyttää. Ja oikeesti, so last season. Kuolettavan tylsä look.
Oma väri on aika vaalea, joten juurikasvu olisi aika maltillinen. En tähtää ”this seasoniin”, vaan siihen, mikä tuntuu itsestä hyvältä.
Ap
No miks sitte edes kysyt?
Jos naama on vähänkään punakka, niin kannattaa jättää väliin.
Minusta se on noloa kaikenikäisillä. Mutta sehän on vain minun näkemykseni.
Mitä turhia kyselet. Kokeile niin sit näät tykkäätkö. N53, jäävi sanomaan
Anna palaa! Värikäs hiuskuontalo on ihana! Ei kaikkien tarvitse olla maantie harmaita. :)
Miksi ei? Olin yhdellä kurssilla vähän aikaa sitten ja siellä oli n. 70v nainen, jolla oli kirkkaanpunainen pitkä tukka. Sopi hänelle todella hyvin. Muu habitus oli mustaa ja kokonaisvaikutelma oikein näyttävä ja tyylikäs.
Mutta kokeilu kannattaa toteuttaa joko suoravärillä tai poispestävällä suihkella! Älä missään nimessä kestovärjää hiuksia pinkiksi, ainakaan ennenkun olet nähnyt miltä se näyttää ja elänyt pinkkien hiusten kanssa vähän aikaa. Kannattaa tottua siihen, että ihmiset tuijottaa ja joutuu miettimään asuja ja värejä normaalia enemmän.
Pinkit korkokengät Maiju ei ole 60+. Pinkki nyt ei värinä taida olla tyylikäs missään. Maijusta pari sanaa. Asiaa puhuu, mutta tyyli ja meikki on kuin... En kysyis pukeutumis/meikkineuvoja. Ulkonäkö silti hämää. Rautanen mimmi, vaikka viettääkin lähes kaiken ajan vaatekaupoissa. Mietin monesti, että mistä löytääkin niin halvan näköisiä riepuja. Mutta joo.. Ketjussa kysyttiin hiuksista. En palkkaisi pinkkihiuksista.
Miten ois ruusukulta tai strawberry blonde? Jos epäröit pinkkiä, niin nuo ovat vähän maltillisempia värejä mutta silti tuovat muutosta. Googlella löytyy paljon kuvia.
Mulle tulee huono fiilis räikeän värisistä hiuksista. Tulee mieleen yksi viisikymppinen, jolla oli punaiseksi värjätyt hiukset. Jotain milenterveysongelmaa oli ja jotenkin nuo hiukset liittyivät siihen käyttytymiseen ja olemukseen.
Ei hiusten väri ketään pahenna, mutta jos on jo valmiiksi jotain ongelmaa, niin ongelma ei lähde värjäämällä pois, vaan saattaa jopa korostaa. Jos olet tasapainonen ihminen, niin siitä vaan. Muussa tapauksessa harkitse vielä ja mieti, miksi haluat värjätä hiukset.
Kauniin ihmisen päässä se on kaunis. Ruman tai tavallisen näköisen ihmisen päässä se on täysin sama minkä värinen niiden pää on. Mitkään toimenpiteet ei paranna tai huononna niiden ulkonäköä.
Iästä riippumatta nolo.
Työelämässä en ottaisi vakavasti pinkkitukkaista w t:ltä näyttävää naista.
kaikilla 25+ tuollainen tukka on naurettava
pinkki ja sininen, joillain jopa violetti - voi hyvä tavaton
40+ vuotias on jokatapauksessa nolo boomeri.
Vaaleanpunainen sävyte vaaleissa hiuksissa ok, kirkuvan pinkki kananpersetukka ei.
Pinkki tukka upea minkä ikäisellä vaan!!