ISORINTAISET HOI!
Mistä ostatte bikinit? Lähinnä yläosan löytäminen tuottaa vaikeuksia. Tuntuu että yksikäään normi vaateliike ei myy isorintaisille bikinien yläosia. Eikä edes tarvita mitään G kuppia, itsellä 80D/E eikä vaan löydy mistään. Olen kolunut läpi cubukset, bik bokit, H&M, Lindex yms. ja myös prismat, cittarit, Tokmanni jne.
Mistään ei löydy. Olen kokeillut ihan piruuttani myös koot 44 ja 46 vaikka en ole tuon kokoinen lähellekään. Kuppikoko ei tahdo muuttua ollenkaan, ympärys vain.
Hirveästi on kivoja myynnissä, mutta omaa kokoa ei löydy kuin alaosat :(
Kommentit (27)
Kiitos kaikille !
Huomaa kyllä että hinnat nousee heti :( toki alesta voi tehdä löytöjä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tuota kokoa olisi jo suht yleisesti tarjolla. Oletko kokeillut rinnakkaiskokoja? Yleensä myös uikkareissa on aika helppo itse lyhentää ympärysnauhaa.
Olen kokeillut, mutta ei vaan istu ollenkaan ja ei mahdu kuppeihin.
Niinhän sitä luulisi että löytyisi. Isorintaisuus ei ole nykyään mikään harvinaisuus ja moni suurentaa rintojaan, joten luulisi että tehtäisiin peruskauppoihin isompia kokoja tai lähinnä tuota kuppikokoa. Välillä tulee verrattua S ja XL kuppia keskenään bikineissä ja on todella outoa ettei kokoero ole oikeastaan kummoinen, joskus jopa melkein olematon. Mihin tällainen perustuu oikein..?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tuota kokoa olisi jo suht yleisesti tarjolla. Oletko kokeillut rinnakkaiskokoja? Yleensä myös uikkareissa on aika helppo itse lyhentää ympärysnauhaa.
Olen kokeillut, mutta ei vaan istu ollenkaan ja ei mahdu kuppeihin.
Niinhän sitä luulisi että löytyisi. Isorintaisuus ei ole nykyään mikään harvinaisuus ja moni suurentaa rintojaan, joten luulisi että tehtäisiin peruskauppoihin isompia kokoja tai lähinnä tuota kuppikokoa. Välillä tulee verrattua S ja XL kuppia keskenään bikineissä ja on todella outoa ettei kokoero ole oikeastaan kummoinen, joskus jopa melkein olematon. Mihin tällainen perustuu oikein..?
Ap
Voipi olla että kokosi ei ole ihan sitä mitä luulet ja siksi kupit ei koskaan istu. Onko rintsikoissa sama ongelma? Mittaapa itsesi tuolta linkitetyltä lumingerien sivuilta löytyvältä kokolaskurilla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille !
Huomaa kyllä että hinnat nousee heti :( toki alesta voi tehdä löytöjä.
Ap
Entä jos tilaat Aliexpressistä? Valikoima on niin massiivinen että jotain on pakko löytyä.
Funky Lady ja (brittiläiset) nettikaupat.