Kun juon alkoholia, juon vain shamppanjaa - muu on rahvaanomaista!!!
Vaikka tulotasoni on matala niin makuni on kallis, sillä tykkään kännätä vain shamppanjalla. Kuohuviinit maistuvat litkuilta ja viini tai viina muuten ei maistu. Mutta suomalaiset ovat niin juntteja, että harvoin on shamppista tarjolla. Jotain laimeaa kaljaa ja siidukkaa vaan tarjotaan. Toista se on Juurooppassa...
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Maksa kiittää :)
Joo, mutta ei ranskaksi. Sekin vielä....
Älähän valehtele, taitaa olla kiljupönttö käymässä tälläkin hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Älähän valehtele, taitaa olla kiljupönttö käymässä tälläkin hetkellä
Hys, ettei naapuri kuule pulputusta...
Minä en ole alkoholisti, koska siemailen vain laatukonjakkeja.
Jokaisella on oma makunsa, itse tykkään konjakista ja viskistä, mutta samppanjasta en maksa.
Opettelisit sitten edes kirjoittamaan sen juoman oikein.
shampanja on neitien juomaa. joskus aikoinaan esi-isäni on saanut hopea-astioita juhana herttualta ja nyt juon karjalata hopeakolpakosta. olen kyllä ajatellut heittää hopeat roskiin, kun eivät le kovin hyvän näköisiä
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on väärää? Nykysuomi hyväksyy sekä sh- että s-versiot. Ei kannata päteä, jos ÄO on selvästi alle keskiarvon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on väärää? Nykysuomi hyväksyy sekä sh- että s-versiot. Ei kannata päteä, jos ÄO on selvästi alle keskiarvon...
Kielellinen osaaminen ei liity mitenkään älykkyysosamäärään. Osoita lähde, jonka mukaan myös sh-muoto on sallittu. En löytänyt vaikka koetin kyllä googletella.
Samppanjan juoja ei kutsu siideriä sidukaksi. Kuulostaa niin törpöltä fiksun ihmisen korvissa, joten ap on trolli.
Minäkin olen ollut kuusi vuotta raittiina, vaikka olen välillä käynyt juomassa olutta - viinaan en koske!
Alle tonnin shampanjan lipittely on köyhäilyä. Ap:lla tuskin on varaa hyvään sampanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Samppanjan juoja ei kutsu siideriä sidukaksi. Kuulostaa niin törpöltä fiksun ihmisen korvissa, joten ap on trolli.
Ei, mutta siidukaksi kutsuu. Se pieni ero...
ap saisi rahalle enemmän vastineta kun ostaisi kuohuviiniä
Mahtaa olla melkonen rapula tuosta sokerista.
Mä en juo fransujen poreilevia pissoja. Yök!
Kun sitä hapannusta juo, maha huutaa sekä ylä-, että alapäästä.
Vierailija kirjoitti:
Kun sitä hapannusta juo, maha huutaa sekä ylä-, että alapäästä.
Meikäläisen berberi suorastaan vaatii samppandeerosta. Sulla on varmaan sellainen ruraali takalisto...
Maksa kiittää :)