Sinä, joka saat paljon kutsuja ystäviltä ja sinua pyydetään usein mukaan
Voisitko kertoa millainen olet ja mitä teet tai mistä luulet, että se johtuu?
Jotenkin meinaa masentaa, kun saan todella harvoin kutsuja tai pyyntöjä tekemään jotain. Järjestän juhlia tasaisesti, jonne ihmiset kyllä tulevat kun kutsun. Tai aina saan seuraa - jos itse järjestän ja pyydän.
Olisi ihanaa jos joku pyytäisi myös minua mukaan. Tai haluaisi tehdä jotain kanssani :)
Kommentit (4)
Olen hyvin välitön ja otan kaikki aina huomioon. Haluan, että ihmisillä on hyvä olo ympärilläni. Olen paljon äänessä, mutta annan aina tilaa muille, jos niin tahtovat. Hymyilen, paljon, tosi paljon. Kykenen myös keskustelemaan mistä tahansa. Tietysti, en suoranaisesti lämpene ihmisten seurasta ja viihdyn paremmin yksin kotona pitkän työpäivän jälkeen.
Ymmärsinkö oikein, että myös ystäväsi järjestävät juhlia ja pyytävät ystäviään mukaan, mutta eivät kuitenkaan pyydä koskaan sinua? Vai onko niin, että he eivät edes järjestä eivätkä pahemmin muutenkaan pyydä muita mukaansa? Heillä on ehkä sen verran sinun kaltaisiasi ystäviä, ettei heidän tarvitse järjestää itse mitään?
Kahdeksan vuotta sitten olin kutsuttuna kaverin saunaillassa ja kuusi vuotta taaksepäin nostamassa toiselle kaverille pyykkikonetta yläkerran kylppäriin, joten seurapiirielämä on kunnossa.
M 44
Lisään vielä, että elämässäni on ihmisiä monissa eri elämäntilanteissa - perheellisiä, sinkkuja, parisuhteellisia 30-45-vuotiaita (kuten itsekin). Tämä kuitenkin koskee heitä kaikkia.
-ap