Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin ja Suomen pitäisi liittyä Natoon mahdollisimman pian

Vierailija
10.05.2019 |

Mikään ei puolla liittymättä olemista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos ei tykkää olla nordfront tantereena, eiköhän ruotsi jo osoittanut vuosina 39-45 että on paljon kivempaa istua hiekkalaatikon ulkopuolella katso,massa kun muute heittelee heikkaa toistena silmiin kun osallistua itse leikkiin?

Ainoastaan idiootti tai valloitusretkille pyrkivä valtio liittyy sotaliittoon.

Vierailija
2/7 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suomen ainakin. Ruotsi ehkä voi funtsia että liittyy sitten kun Suomi on vallattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paitsi jos ei tykkää olla nordfront tantereena, eiköhän ruotsi jo osoittanut vuosina 39-45 että on paljon kivempaa istua hiekkalaatikon ulkopuolella katso,massa kun muute heittelee heikkaa toistena silmiin kun osallistua itse leikkiin?

Luuletko, että Suomi muka pystyisi olemaan sodan ulkopuolella, jos sellainen tulisi.

Ei ole koskaan ennenkään pystynyt, jos tässä lähellä on sodittu tietyn toimesta. (maantieteellinen asema sen ratkaisee.)

Vierailija
4/7 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että Suomi muka pystyisi olemaan sodan ulkopuolella, jos sellainen tulisi.

Ei ole koskaan ennenkään pystynyt, jos tässä lähellä on sodittu tietyn toimesta. (maantieteellinen asema sen ratkaisee.)

Voisiko alanuolittajat perustella.

Ei johtajien hyvällä kaveruudella ole merkitystä, kun maita jaetaan. Älkää luottako liikaa diplomatiaan. Viime sodan alkaessa suomi oli yksin. Pitäisi nyt ennakoida.

Vierailija
5/7 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olemme jo salaa jossain liitossa. Kun noita harjoituksin on yhä tiheämmin.

Joku salasopimus on luultavasti tehty.

Vierailija
6/7 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei voi liittyä koska Venäjä ei salli , Ruotsi liittyy vasta sitten kun Suomi on vallattu

Vierailija
7/7 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Norjaa tai Viroa, Latviaa, Liettuaa jne.Nato-maita ei ole jo vallattu? Miksi Suomen asema olisi yhtään sen erilaisempi Nato-maana? Viides artikla suojaa. Se on se pelote Venäjälle. Tällä hetkellä Suomea ei suojaa kukaan. Yksin oltaisiin, jos naapurista hyökätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän