Panin työkaveria
Niinhän siinä kävi. Mitä nyt? Ollaan samassa tiimissä ja taitaa mennä kiusalliseksi tästä eteenpäin.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Mies tietenkin, ei nainen ketään voi panna.
no et sentään pomoa. aina kannattaa kato olla positiivinen.
No jos olette molemmat varattuja ja kumpikaan ei ole toisen esimies niin mikäs siinä.
Jos tulee jotain riitaa, toisen pitäisi vaihtaa tiimiä.
Heh, olen tehnyt saman....ei se työnteko miksikään muutu. Tulee ihan kivaa pientä silmäpeliä palavereihin. Me pantiin kaikilla työmatkoilla ja PALJON. Oli ihan kivaa olla viikko jossain koulutuksessa ja kuksia kaikki illat salaa muilta työkavereilta.
Kumilla vai paljaana? Oliko vastapuoli nainen ja antoiko hän myös tuhkista?
Haluatko jatkoa?
Ei se nainenkaan muuta halunnut, kuin munaa. Sai jo, ja menee iloisena seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh, olen tehnyt saman....ei se työnteko miksikään muutu. Tulee ihan kivaa pientä silmäpeliä palavereihin. Me pantiin kaikilla työmatkoilla ja PALJON. Oli ihan kivaa olla viikko jossain koulutuksessa ja kuksia kaikki illat salaa muilta työkavereilta.
Kaikki me tiedetään teidän touhuistanne
T. työkaverit
Alkoholilla ei varmaan osuutta asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olisivat halunneetkaan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me tiedetään teidän touhuistanne
T. työkaverit
...niin tiedättekin kun kerrottiin kun lähdettiin pois firmasta.
Ap:lle kysymys: oliko viivapimppi vai ulkonevat sisemmät häpyhuulet?
Mitä pidit?
Vierailija kirjoitti:
Panispa joku muakin.
Kuivana kakkoseen? Jos sopii, niin olen jo matkalla 🚗 mikä on osoite?
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle kysymys: oliko viivapimppi vai ulkonevat sisemmät häpyhuulet?
Mitä pidit?
Karvaton, ja häppärit olivat suuret kuin norsunkorvat, ei mitenkään erityisen hyvä, mutta pääasia että sai teepussit tyhjennettyä.
Missä Pan ja työkaverinsa ovat töissä?
Oletko mies vai nainen?