Miten tunnistaa sinkku mies maitokaupassa?
Haluaisin tutustua miehiin ihan arjen keskellä kasvotusten. Deittipalvelut tuntuvat keinotekoisilta.
Mutta miten voi tunnistaa maitokaupassa, että mies on sinkku? Onko sormuksen puuttuminen kuinka varma merkki siitä? Sinkkunaiset ostavat kurkkuja, mutta mikä on sinkkumiesten lempivihannes? N39
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä olisi hyviä iskurepliikkejä?
Ai sieki tykkäät maidosta, entä lapsista? Miusta tulee molempia ;)
Puristelee päärynöitä osaamatta päättää minkä valitsisi.
Onko uunikinnas joku köyhän miehen fleshlight?
Vierailija kirjoitti:
Tuutko sä usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuutko sä usein?
Niin usein kuin haluat.
*hypistelee persikkaa*
Aloittamalla keskustelu jostain jonninjoutavasta pääsee jo pitkälle tai vain pyörimällä jatkuvasti näkösällä. Näin eräs teki minulle ja jonka asian sitten huomioin ja lopulta kassalla vieläneiti katsoi pitkään. Sääli että oli vain kiire duuniin etten ehtinyt kontaktia ottaa. Yleensä ostoksia on aika vähän ellei muija sitten ole laittanut asialle ostamaan jotain unohtunutta.
Hyvästä kunnosta, kori täynnä terveellistä ruokaa, viiskymppisen tilalla mensan jäsenlappu rintataskussa.
ei oo niin hullu että ottas naista tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sieki tykkäät maidosta, entä lapsista? Miusta tulee molempia ;)
*pakoreaktio*
olen kylläkin siellä vain ostamassa maitoa joten pysy kaukana
Minut tunnistaa siitä että tarkkailen jatkuvasti ympäristöä ja välttelen katsekontaktia tai katselen tuotteita ja näytän miettivän hintoja. Muuten näytän sitten näkymättömältä, et näe minulla mitään kaljakoppaa tai pelkkiä makkarapaketteja. Yritän olla mahdollisimman huomaamaton. Jos tulet sanomaan minulle "moi" aivot menee tilttiin enkä keksi mitään järkevää sanottavaa.
Rintamerkki kauppaan mennessä että erottaa. Siinä voisi lukea vaikka etunimi.
Vierailija kirjoitti:
Rintamerkki kauppaan mennessä että erottaa. Siinä voisi lukea vaikka etunimi.
Tuostahan voisi kehitellä vastineen rusettiluistelulle, Prisman sinkkuperjantai. Tapaa tuleva puolisosi kätevästi ruokaostoksia tehden. Tuplabonukset kurkuista ja rinkeleistä.
Kaupoissa pitäisi selvästi alkaa järjestämään jotain sinkkusunnuntaita, jolloin sinkuille jaettaisiin ovelta tunnusmerkiksi vaikka rintamerkkejä tai käsinauhoja.
͡° ͜ʖ ͡°
No perskule, lähes sama ehdotushan sieltä kerkesi jo tulla minua ennen!
Lyhyt, kaljupäinen, epäsiisti risuparta, haisee pahalle "kauas", huonot ja likaiset hampaat, ja tämä ko. "Sinkkumies" täyttää ostoskoriaan useilla Pirkka 3 oluttölkeillä jotta hän voisi illalla suudella Pirkka oluttölkin kylmää metallista pintaa ja kirjoittaa omaa pettymystään ja pahaa oloaan täällä av-palstalla.
Erittäin monet sinkkumiehet ovat niitä ns k_i_l_tti_m_i_e_h_i_ä
Siitä että teen ostokset vain yhdelle.
M40
Jos on puutteessa/ ei vientiä tarkistaa kondomien päiväkset ennen valintaa.
Vierailija kirjoitti:
Olis kokonainen lohi tarjouksessa. Ostetaanko puoliksi?
Esim. Onpa sinulla kivan näköinen uunikinnas ostoskorissasi.