Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huomannut kuinka naisen miestä suurempi suostuvaisuus (agreeableness) on aiheuttanut selvän eron siinä kuinka naiset ja miehet ovat täyttäneet aktiivimallin ehdot?

Vierailija
09.05.2019 |

Itse pidän tuota selvänä ja loogisena syynä. Se on juuri sama juttu kun tytöt tunnollisina pärjäävät koulussa poikia selvästi paremmin (tekevät läksynsä mm.) kun taas miehet paljon helpommin ajattelevat, että fuck that ja pitäkää tunkkinne, eivätkä ota osaa ohjelmaan jossa on naurettava sanktio ja joka aiheuttaisi suuren määrän vaivaa yleensä ihan turhan takia. Se kiltin tytön imago on muutenkin totta kai itse hankittu eikä pelkkä odotus yhteiskunnan taholta. Näin se sitten näkyy:

"Aktiivimallin toimivuudessa näyttäisi olevan myös eroja sukupuolten välillä. Naiset täyttivät aktiivisuusehdon selvästi miehiä useammin ja naisten päivärahaa alennettiin siksi selvästi harvemmin."

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolikiintiö käyttöön

Vierailija
2/5 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivän cv:n runkkauskurssilla oli tosiaan selkeä naisenemmistö. Pari humanistiukkoa minun lisäkseni miehissä ja jos lähtisin yliopistoon, lähtisin humanistiseen. Btw, siitä kurssista oli hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö eilen saanut mielekkäitä vastauksia, kun pitää laittaa uudestaan? 

Vierailija
4/5 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon oikea suomennos on sovinnollisuus.

Vierailija
5/5 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon oikea suomennos on sovinnollisuus.

Ok.