Kertokaa mulle syitä, että miksi...
Ihmiset on niin hiton tyhmiä? Siis miksi tuntuu, ettei joidenkin päässä liiku muuta kuin silmät? Miksi jotkut on niin pihalla aina ja kaikesta? Niin tyhmiä yksinkertaisissakin käytännön asioissa? Niin tyhmiä, että pätevät aiheesta, josta eivät tietä hevonsontaakaan? Miksi jotkut ovat niin tyhmiä, että tekisi mieli repiä pää juurineen irti?
Onko äö oikeesti niin matala suurimmalla osalla porukasta?
Teorioita kiitos.
Kommentit (28)
Kerran juttelin ihmisen kanssa joka väitti mulle vastaan ihan kaikesta. Väitti että en tiedä omaan alaani liittyviä asioita, harrastuksiini liittyviä asioita jne vaan hän tiesi paremmin, kaiken. Se oli erittäin huvittavaa kun henkilö selkeästi piti itseään erityisen älykkäänä kun päti ja päti. Ap, oletko varma, ettet itse ole tuo pätijä. ;)
Tyhmät ihmisethän pitää älykkäitä tyhminä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ai, että porukkaa hajottaa ja nyppii:D Are u mad guys? Hiton taulapäät.
Räkätän kippurassa, koira ihmettelee mikä mua vaivaa 😂 Ihan parasta viihdettä aina, kun joku sekopää alkaa meuhkata 🤣🤣🤣
They see me trollin they hatin
Vierailija kirjoitti:
Kerran juttelin ihmisen kanssa joka väitti mulle vastaan ihan kaikesta. Väitti että en tiedä omaan alaani liittyviä asioita, harrastuksiini liittyviä asioita jne vaan hän tiesi paremmin, kaiken. Se oli erittäin huvittavaa kun henkilö selkeästi piti itseään erityisen älykkäänä kun päti ja päti. Ap, oletko varma, ettet itse ole tuo pätijä. ;)
Tyhmät ihmisethän pitää älykkäitä tyhminä..
Vitsi, kun mäkin törmäisin tuollaiseen.
Tää oli jotenki raasu... Ensin kauheella uholla äö:tään rummuttaen haukkuu ja haastaa riitaa, ja sitten luikkii häntä koipienvälissä takaisin sängyn alle, kun kaikki vaan nauraa 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se sunkaan ÄÖ kehuttavalta vaikuta...😂
ÄlykkyysÖsämäärä??
;>
Niin, jo tuo kertoo aloittajasta tarpeeksi.
Hän varmaan puhuu akateemikoistakin.
Myönnän, että pidän suurinta osaa ihmisistä raivostuttavan tyhminä, siis niin tyhminä, että verenpaine nousee.
Suurin osa ihmisistä pitää minua niin ylimielisenä, että heillä verenpaine nousee.
Sanoisin, että tasapeli.
En? ooks vähä tyhmä?