Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verokortti työpaikan vaihtuessa

Vierailija
09.05.2019 |

Olen vaihtanut työpaikkaa, ja tilasin uuden verokortin uuteen työhöni. Verokortti on voimassa 1.5.2019 alkaen. Saan vanhasta työstäni palkkaa vielä 15.5, mutta olin unohtanut toimittaa vanhaan työhöni tuon uuden verokortin, eikä uusi verokortti enää ehtisi tuohon palkanmaksuun. Miten tuo käytännössä toimii,meneekö tuosta 10.5 palkasta veroa 60 % mukaan, koska vanha kortti ei ole enää voimassa, vai pidätetäänkö veroa vanhan prosentin mukaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niille on jäänyt sun helmikuussa voimaan tullut kortti ottavat sillä. Eihän ne tiedä, että sulla on uusi.

Vierailija
2/3 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän voi sit vaan kopioida sitä yhtä verokorttia ja lähettää saman moneen työpaikkaan. Tietty jos veroaprosenttia pitää korottaa niin tarvitsee uuden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätetään vanhan prosentin mukaan, ei se verokortti mitenkään lakkaa olemasta voimassa. Sinun täytyy huomioida tuo vaan itse tämän vuoden veroja/veroprosenttia arvioidessasi, voit siis tilata vaikka heti uuden verokortin jossa on huomioitu tuo vanhasta työpaikasta saamasi palkka ja siitä maksetut verot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi