Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin pussi uusi on täysin mautonta, mummon muusi on parasta pussimuusia

Vierailija
09.05.2019 |

Ei Lidlin muusi maistu MILTÄÄN, vaikka lisäisi suolaa miten paljon. En ymmärrä miksi tota kehutaan aina täällä ja mummon muusia haukutaan. Mummon muusi on maukasta ja taivaallista, sellasta kuin koulun muusi oli aikoinaan. Lidlin pussimuusi ei vain maistu miltään, miten voi ollakin maut täysin hukassa, vaikka miten yrittää maustaa.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusi tehdään itse perunoista. Ei ole paha rasti, mutta maistuu paremmalta kuin mikään ”mummon muusi”.

Vierailija
42/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mitä vittua kuka edes syö jotain pussimuussipaskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä perunamuusin aikaisemmin mainituista raaka-aineista. Mutta raakojen perunoiden kuoriminen aiheuttaa pahoja hengitystieoireita sekä kutinaa silmissä ja naarmuisissa käsissä. Siispä Lidlin muusijauhe. Muita jauheita en osta.  

Vierailija
44/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pussit on muussia kun nuorena poikana polkupyörän ketjut mäessä katkesi kivesteni tie murskantui siinä.... KOPS! KOPS! noin ne keskitangoon kopsahti. En harmissani ole vaan isä minusta ei ikinä tule.

Vierailija
45/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin, kun vauvapalstan kehujen vuoksi ostin. Eihän se maistunut miltään!!!! Tuli Mummoa ikävä.

Lidlin pussi uusi

Keittiönkaapista mua kutsuvasti huusi

Käskin miestä moskan roskiin runnoa

Meillä syödään vain Mummoa!

Vierailija
46/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä liisterijuttuja. Ikinä en ole saanut liisteriä aikaan pussimuusista, vaikka melko montaa merkkiä olen käyttänyt.

Vierailija
47/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sontaa te syöttekin ja lapsillekin syötätte. Pussimuusia. Perunamuusi tehdään perunoista. Ei ole vaikeaa ja on hyvää. Vielä parempaa tulee kukkakaalimuusista.

Vierailija
48/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussimuusit sopivat korkeintaan tapetointiin.

Vierailija
49/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette tee oikeaa muusia perunoista?

En voi oikein kunnioittaa ihmistä jolta ei edes perunamuusin teko luonnistu.

Vierailija
50/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä Mummon muusi on parempaa kuin itse tehty.

Ärsyttää tuo, miten te tulette kertomaan muille, mikä on muka paremman makuista. Kaikilla ei ole sama maku kuin teillä.

Vierailija
51/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset jotka saavat pussimuussista liisteriä saavat sitten perunoista muussia? Ei siitä pussimuussista tule liisteriä kun laittaa maitoa sekä voita mukaan. Lidlin perunamuussi on 99 prosenttisesti perunaa. Loput on keijupölyä.

Vierailija
52/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi joku pussi"muusi". Koulussakin oli kamala nälkä niinä päivinä kun oli liisterimuusia, kun ei sitä pystynyt syömään kuin teelusikallisen. Kamala koostumus ja makukaan ei ole perunan maku.

minä hain lisää muusipäivänä, ihanaa. Muusia ja kalatäytepihvejä, lempikouluruokani oli.

Vierailija
53/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla pussimuusin haukkujista on kokemukset jostain nakkisodan ajalta. Ennen pussikama olikin ihan persuksesta.

Ja osalla on vaan kyse oman itsensä ylentämisestä näinkin vähäpätöisessä asiassa. Samat eukot riehuu kun joku syöttää ipanalleen kaupan sosetta, kun kyllähän sitä on PAKKO tehdä itse ja vaan huonot ihmiset alentuu moiseen kaupan kamaan. Ootte te kyllä hassuja ihme kisojenne kanssa :)

Vierailija
54/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette tee oikeaa muusia perunoista?

En voi oikein kunnioittaa ihmistä jolta ei edes perunamuusin teko luonnistu.

Häviivät varmaan ihan v*tusti kun eivät saa sun kunnioitusta 😃😂

Vierailija
55/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kissalta lähtee ääni se on mauton

Vierailija
56/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mulle ihan vtun 1 hailee mistä jengi pitää.

Vierailija
57/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla pussimuusin haukkujista on kokemukset jostain nakkisodan ajalta. Ennen pussikama olikin ihan persuksesta.

Ja osalla on vaan kyse oman itsensä ylentämisestä näinkin vähäpätöisessä asiassa. Samat eukot riehuu kun joku syöttää ipanalleen kaupan sosetta, kun kyllähän sitä on PAKKO tehdä itse ja vaan huonot ihmiset alentuu moiseen kaupan kamaan. Ootte te kyllä hassuja ihme kisojenne kanssa :)

Mutta sitten hampparit voidaan hakea mäkistä ja pizzat ostaa pakastealtaasta/käyttää valmispohjia/hakea epämääräisestä pizzapaikasta tai mitä ikinä. Mutta muusi! Tietysti se tehdään itse!

Vierailija
58/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin muusiin makunystyräni pettyivät, vaikka siitä jotkut palstamammat muka syttyivät.

Parasta on mummon muusi totean ykskantaan, piirrän sydämen sille rannalla santaan.

Vierailija
59/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten hampparit voidaan hakea mäkistä ja pizzat ostaa pakastealtaasta/käyttää valmispohjia/hakea epämääräisestä pizzapaikasta tai mitä ikinä. Mutta muusi! Tietysti se tehdään itse!

Voi raukkaa, jäät paljosta paitsi. 😋

Vierailija
60/64 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samat ihmiset hernekeiton suhteen... JOS sitä ei ole tehty alusta alkaen herneiden liottamisesta lähtien sekä palvikinkun savustamisesta. Se ei ole hernekeitto jos ostaa kaksi purkkia hernekeittoa ja lisää siihen valmista palvikinkkua. Yksinäinen ihminen ei varmaan taloudellisesti kärsi kovinkaan paljon purkkihernekeiton ostosta ja valmiin palvikinkun palan. Koska seuraava väite on miten kallista se purkkihernekeitto on! Ostat herneitä 100kg säkin niin saat hernekeittoa 1000 litraa ja sitten itse possun palvaat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan