Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kristillisten arvopohja ei kelvannut hallitukseen?

Vierailija
09.05.2019 |

Mihin lie tökännyt?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Essayah ilmoitti ajat sitten, että kd ei ole hallituksessa, jos translain uudistus on sen ohjelmassa.

Niin ylimielinen näkemys, että pitäisi lapioida hevonpaskaa koko puolueen silmille.

Oletko sinä sitten sen kannalla, että lapset saavat itse päättää transhoidoista ja että ihminen saa itse päättää henkilökorttiin merkattavan sukupuolensa? Tuohan on tieteen kieltämistä. Hassua sinänsä, että KD on ainoana puolustamassa tiedettä.

Jos asiaa tieteellisesti tarkastellaan, niin yllättävän monella ihmisellä on joku muu sukupuolikromosomisto kuin xx tai xy.

Niin ja sen takia pitää olla myös vaihtoehto "muu", ei sen henkilön itse määrittelemänä, vaan ulkopuolisen tahon määrityksestä. XXY on edelleen kyllä esimerkiksi mies, jolla on Klinefelterin syndrooma.

Mitä merkitystä asialla on tasa-arvoisessa yhteiskunnassa. Ei mitään.

No esim. se, ettei miestä saa päästää fyysisen ylivoiman vuoksi naisten urheilukisoihin?

Vierailija
42/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Essayah ilmoitti ajat sitten, että kd ei ole hallituksessa, jos translain uudistus on sen ohjelmassa.

Niin ylimielinen näkemys, että pitäisi lapioida hevonpaskaa koko puolueen silmille.

Oletko sinä sitten sen kannalla, että lapset saavat itse päättää transhoidoista ja että ihminen saa itse päättää henkilökorttiin merkattavan sukupuolensa? Tuohan on tieteen kieltämistä. Hassua sinänsä, että KD on ainoana puolustamassa tiedettä.

En ole se, jolle vastasit, mutta eikö tasa-arvoisessa yhteiskunnassa pitäisi olla ihan samantekevää, mitä sukupuolta on.

En tiedä mitä tarkoitat tällä. Minulle ei ainakaan heteromiehenä ole samantekevää, minkä sukupuolen kanssa harrastan seksiä. Ihmisille sekin on "samantekevää", että ruoho on vihreää, mutta kyllä se silti sitä valon aallonpituutta heijastaa.

Tarkistatko seksikumppanisi sukupuolen virallisista dokumenteista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se, jolle vastasit, mutta eikö tasa-arvoisessa yhteiskunnassa pitäisi olla ihan samantekevää, mitä sukupuolta on.

En tiedä mitä tarkoitat tällä. Minulle ei ainakaan heteromiehenä ole samantekevää, minkä sukupuolen kanssa harrastan seksiä. Ihmisille sekin on "samantekevää", että ruoho on vihreää, mutta kyllä se silti sitä valon aallonpituutta heijastaa.

En tietenkään, vaan näköaistilla alustavasti sukupuolityypillisen kehon perusteella (jo tässä vaiheessa olen ollut aina oikeassa) ja lopullisesti jalkovälistä.

Vierailija
44/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua leikkiä raamatulla päähän -porukan kanssa.

Paitsi jos ainoana vaihtoehtona olisivat persruikulit, sitten hihhulitkin olisivat ihan ookoo.

Vierailija
45/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiaa tieteellisesti tarkastellaan, niin yllättävän monella ihmisellä on joku muu sukupuolikromosomisto kuin xx tai xy.

Niin ja sen takia pitää olla myös vaihtoehto "muu", ei sen henkilön itse määrittelemänä, vaan ulkopuolisen tahon määrityksestä. XXY on edelleen kyllä esimerkiksi mies, jolla on Klinefelterin syndrooma.

Mitä merkitystä asialla on tasa-arvoisessa yhteiskunnassa. Ei mitään.

No esim. se, ettei miestä saa päästää fyysisen ylivoiman vuoksi naisten urheilukisoihin?

Ok, tuossa on pieni pointti kyllä. Mutta urheilussa sukupuolten välinen tasa-arvo on muutenkin vähissä. Ehkä sekakisat ja sekajoukkueet joukkuepeleissä parantaisivat tas-arvoa.

Vierailija
46/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, vaan näköaistilla alustavasti sukupuolityypillisen kehon perusteella (jo tässä vaiheessa olen ollut aina oikeassa) ja lopullisesti jalkovälistä.

Sillä ei siis ole merkitystä, mitä niissä papereissa sukupuolen kohdalla on. Se olikin pointtini.

Vierailija
47/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristillisten politiikka on oikeistolaista ja arvokonservatiivista, ei todellakaan mitään pienituloisten asioiden ajamista. Perhearvot, perinteiset sukupuoliroolit, sosiaaliturvan muuttaminen brittiläiseen universal credit -suuntaan. Komppaa hyvin kokoomusta ja persuja oppositiossa.

Jep. Ja naiset omaishoitajiksi niin ei tarvita vanhainkoteja

Vierailija
48/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsänen kehottaa raiskattuja synnyttämään. Siinä se kdn arvopohja.

Vierailija
49/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Punamultakristillinen hallitus olisi ollut mieluinen vaihtoehto minulle. Harmi ettei sellaista näillä näkymin olla saamassa. KD olisi sopivampi vaihtoehto punamultaan (eli SDP ja Keskusta) nimenomaan arvojen puolesta kuin arvoliberaali Vihreät.

Tästä olen sama mieltä. Sellainen kristillis-sosialistinen linja olisi ihan paras. (Olen siis uskova kristitty itse.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi