Miksi kristillisten arvopohja ei kelvannut hallitukseen?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos arvopohjasi sietää valkoista, kristittyä, heteroa, lihaasyövää, työssäkäyvää miestä, niin et kuulu hallitukseen.
Jos arvopohjasi sietää ainoastaan valkoista, kristittyä, heteroa, lihaasyövää, työssäkäyvää miestä, niin et kuulu hallitukseen.
-Lisäsin tuon unohtamasi sanan 😊
Jos arvopohjasi sietää myös raískaavat mùslímit, terróri-ískut, lapsíavioliitot, sukùelinten sílpomiset ja kùnniamùrhat niin paikkasi on hallituksessa.
Ei pidä paikkaansa, koska eniten rikollista taustaa taitaa olla perussuomalaisten kansanedustajilla.
En tiedä.
Varmaan ensin olisi hyvä selventää mitä "kristillisyys" tarkalleen ottaen heillä tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essayah ilmoitti ajat sitten, että kd ei ole hallituksessa, jos translain uudistus on sen ohjelmassa.
Niin ylimielinen näkemys, että pitäisi lapioida hevonpaskaa koko puolueen silmille.
Oletko sinä sitten sen kannalla, että lapset saavat itse päättää transhoidoista ja että ihminen saa itse päättää henkilökorttiin merkattavan sukupuolensa? Tuohan on tieteen kieltämistä. Hassua sinänsä, että KD on ainoana puolustamassa tiedettä.
Jos asiaa tieteellisesti tarkastellaan, niin yllättävän monella ihmisellä on joku muu sukupuolikromosomisto kuin xx tai xy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos arvopohjasi sietää valkoista, kristittyä, heteroa, lihaasyövää, työssäkäyvää miestä, niin et kuulu hallitukseen.
Jos arvopohjasi sietää ainoastaan valkoista, kristittyä, heteroa, lihaasyövää, työssäkäyvää miestä, niin et kuulu hallitukseen.
Jos arvopohjasi sietää myös raískaavat mùslímit, terróri-ískut, lapsíavioliitot, sukùelinten sílpomiset ja kùnniamùrhat niin paikkasi on hallituksessa.
Ei pidä paikkaansa, koska eniten rikollista taustaa taitaa olla perussuomalaisten kansanedustajilla.
Perussuomalaiset eivät ole hallituksessa, koska eivät jaa tuota edellisen kommentin arvopohjaa.
Kristillisten politiikka on oikeistolaista ja arvokonservatiivista, ei todellakaan mitään pienituloisten asioiden ajamista. Perhearvot, perinteiset sukupuoliroolit, sosiaaliturvan muuttaminen brittiläiseen universal credit -suuntaan. Komppaa hyvin kokoomusta ja persuja oppositiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset eivät ole hallituksessa, koska eivät jaa tuota edellisen kommentin arvopohjaa.
Taitaa kuulua valehtelu ainakin joidenkin heidän kannattajiensa arvopohjaan aika vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi siis Jammu-setä, Nikita Foughantine, ja Virpi Butt ovat pieniä rötöstelijöitä perussuomalaisten kansanedustajiin verrattuna?
Missä todellisuudessa elät?
Vierailija kirjoitti:
Kristillisten politiikka on oikeistolaista ja arvokonservatiivista, ei todellakaan mitään pienituloisten asioiden ajamista. Perhearvot, perinteiset sukupuoliroolit, sosiaaliturvan muuttaminen brittiläiseen universal credit -suuntaan. Komppaa hyvin kokoomusta ja persuja oppositiossa.
Tämä.
Punamultakristillinen hallitus olisi ollut mieluinen vaihtoehto minulle. Harmi ettei sellaista näillä näkymin olla saamassa. KD olisi sopivampi vaihtoehto punamultaan (eli SDP ja Keskusta) nimenomaan arvojen puolesta kuin arvoliberaali Vihreät.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eivät pidä moraalista poseerausta tarpeeksi tärkeänä, toisin kuin hallitukseen tulevat kommaripuolueet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essayah ilmoitti ajat sitten, että kd ei ole hallituksessa, jos translain uudistus on sen ohjelmassa.
Niin ylimielinen näkemys, että pitäisi lapioida hevonpaskaa koko puolueen silmille.
Oletko sinä sitten sen kannalla, että lapset saavat itse päättää transhoidoista ja että ihminen saa itse päättää henkilökorttiin merkattavan sukupuolensa? Tuohan on tieteen kieltämistä. Hassua sinänsä, että KD on ainoana puolustamassa tiedettä.
Jos asiaa tieteellisesti tarkastellaan, niin yllättävän monella ihmisellä on joku muu sukupuolikromosomisto kuin xx tai xy.
Niin ja sen takia pitää olla myös vaihtoehto "muu", ei sen henkilön itse määrittelemänä, vaan ulkopuolisen tahon määrityksestä. XXY on edelleen kyllä esimerkiksi mies, jolla on Klinefelterin syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi siis Jammu-setä, Nikita Foughantine, ja Virpi Butt ovat pieniä rötöstelijöitä perussuomalaisten kansanedustajiin verrattuna?
Missä todellisuudessa elät?
Anteeksi epätarkka ilmaukseni, tarkoitin verrata muiden puolueiden kansanedustajiin, en toki koko kansaan. Nikita Bergenström (ent. Fouganthine) kannatti kyllä persujen arvopohjaa Facebookissaan, kun piti sitä julkisena, sikäli tietysti osuva vertaus.
Faith kirjoitti:
Punamultakristillinen hallitus olisi ollut mieluinen vaihtoehto minulle. Harmi ettei sellaista näillä näkymin olla saamassa. KD olisi sopivampi vaihtoehto punamultaan (eli SDP ja Keskusta) nimenomaan arvojen puolesta kuin arvoliberaali Vihreät.
Mutta kristillisillä on niin vähän paikkoja Että mikäli he olisivat siellä mukana niin enemmistö ei riittäisi
Vierailija kirjoitti:
Kristilliset vastustavat translain muutosta, joka on tärkeä vihervasemmistolle.
En ymmärrä miksi vastustavat. Kristittynä en tajua vähemmistöjen tuomitsemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sen takia pitää olla myös vaihtoehto "muu", ei sen henkilön itse määrittelemänä, vaan ulkopuolisen tahon määrityksestä. XXY on edelleen kyllä esimerkiksi mies, jolla on Klinefelterin syndrooma.
Mitä merkitystä asialla on tasa-arvoisessa yhteiskunnassa. Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo- ja transfobia on aina ollut noiden agendalistalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taitaa olla puolueessa aika paljon pienten äärisuuntausten kannattajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se, jolle vastasit, mutta eikö tasa-arvoisessa yhteiskunnassa pitäisi olla ihan samantekevää, mitä sukupuolta on.
En tiedä mitä tarkoitat tällä. Minulle ei ainakaan heteromiehenä ole samantekevää, minkä sukupuolen kanssa harrastan seksiä. Ihmisille sekin on "samantekevää", että ruoho on vihreää, mutta kyllä se silti sitä valon aallonpituutta heijastaa.
En ole se, jolle vastasit, mutta eikö tasa-arvoisessa yhteiskunnassa pitäisi olla ihan samantekevää, mitä sukupuolta on.