Notes On A Life
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, konsepti nimeltä elämä tuli väliin. Tai deadlinet paukkuu.
Työ kuuluu elämään.
Nyt alan ihmettelemään itseäni, miksi tuota blogia luen. Uusia postauksia harvakseltaan ja nekin vähäiset arvontoja tai jotain tyhjänpäiväistä. Tämä oli yksi Suomen parhaimpia blogeja, mutta nyt kyllä alkaa jäädä jalkoihin.
Miksei kukaan kysynyt siitä vappujutusta blogissa vai onko ne kommentit poistettu?
Stella ja Jarnollahan on nyt melkein samanlainen työnkuva kuin Mungolla ja Jarskilla pari vuotta sitten. Mainoshommat festarialueella.
Vierailija kirjoitti:
Stella ja Jarnollahan on nyt melkein samanlainen työnkuva kuin Mungolla ja Jarskilla pari vuotta sitten. Mainoshommat festarialueella.
"Pari" :D Eikö siitä Muotikuutio-hommasta ala olla jo viis vuotta tai enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pari" :D Eikö siitä Muotikuutio-hommasta ala olla jo viis vuotta tai enemmän?
No onpa tarkkaa. Pari vuotta on vapaamuotoinen heitto, joka tarkoittaa muutamaa vuotta, eli yli 2 mutta kuitenkin alle kymmenen.
Siis mitä sillon vappuna tapahtu ?
Ei "niillä" varmaan mitään kriisiä ollut vaan Jarno on kolhinut itseään kännissä vappuna.
Niin oli hieno teksti Stellan blogissa<3
Ovat menneet Jarskin kans kihloihin ❤
Vierailija kirjoitti:
Ovat menneet Jarskin kans kihloihin ❤
Tarkkasilmäiset av-palstalaisethan jo tämän hoksasi silloin heti uudenvuoden jälkeen :D
Huomasitteko, että Stellalle järjestettiin viikonloppuna yllätyspolttarit? Stella itse ei käyttänyt niistä sanaa polttarit, mutta muiden instasta selvisi tapahtuman luonne. Sinne oli kutsuttu paljon vanhojakin ystäviä, joita harvemmin enää näkee blogissa (kute gTien Jenni ja Inke). Ei kuitenkaan yllättänyt, että Eeva loisti poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että Stellalle järjestettiin viikonloppuna yllätyspolttarit? Stella itse ei käyttänyt niistä sanaa polttarit, mutta muiden instasta selvisi tapahtuman luonne. Sinne oli kutsuttu paljon vanhojakin ystäviä, joita harvemmin enää näkee blogissa (kute gTien Jenni ja Inke). Ei kuitenkaan yllättänyt, että Eeva loisti poissaolollaan.
Tarkoittaako tämä muuten, että häät on pian, jo syksyllä, koska polttarit järjestettiin nyt?
Ei tämä aihe enää kovin montaa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kovin montaa, mutta ainakin minua kiinnostaa. S on ainoita bloggaajia, joita jaksan edelleen seurata instassa. Lappi-projekti on vain lisännyt kiinnostavuutta. Mielenkiinnolla myös odotan minkälaiset häät järjestävät. Helsingissä, Lapissa, jossain muualla luonnonläheissä miljöössä, ulkomailla vai suoritetaanko seremonia ilman vieraita (vain 2 todistajaa), mahdollisimman simppelillä tyylillä, onko vihkipappi, puhuja vai siviilivihkiminen, mitä kukkia on hääkimpussa, mitä musiikkia soi ensimmäisen tanssin aikana, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kovin montaa, mutta ainakin minua kiinnostaa. S on ainoita bloggaajia, joita jaksan edelleen seurata instassa. Lappi-projekti on vain lisännyt kiinnostavuutta. Mielenkiinnolla myös odotan minkälaiset häät järjestävät. Helsingissä, Lapissa, jossain muualla luonnonläheissä miljöössä, ulkomailla vai suoritetaanko seremonia ilman vieraita (vain 2 todistajaa), mahdollisimman simppelillä tyylillä, onko vihkipappi, puhuja vai siviilivihkiminen, mitä kukkia on hääkimpussa, mitä musiikkia soi ensimmäisen tanssin aikana, jne.
Minuakin kyllä kiinnostaa, mutta luulen ja melkeinpä toivonkin, ettei häistä paljon postailla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaa, kuinka vahvana elää illuusio siitä, että blogit kertovat kattavasti bloggaajien elämästä. Ja en siis pahalla tarkoita, itsekin sorrun samaan.
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2015071120013700
Isästä oli haastattelu ja kertoi, kuinka menestyvä yritys kaatui työtapaturmaan jokunen vuosi sitten. Mietin vaan sitä Jarnon köyhää lapsuutta. Sellaisia jotkut isät tuppaavat eron jälkeen olemaan.
ot ja vähän asiatontakin. Toisaalta päätelmä perustuu mediassa julkaistuun blogikirjoitukseen ja lehtijuttuun.