Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana naapuri

Vierailija
09.05.2019 |

Onko sinulla ihanaa naapuria joka saa sinut väsyneenäkin tai huonona päivänä hyvälle tuulelle? Minulla on. Kivannäköinen ja kivankuuloinen mies, joka katsoo välillä kivasti silmiin, mutta jota harvoin saa koskea. mmm...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kosketellut naapureitani. Paria kyllä voisin kosketella.

Vierailija
2/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leijun pilvissä monta päivää pienestäkin hipaisusta....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tunne niitä :D

Vierailija
4/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää.

Vierailija
5/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tyhmää?

Vierailija
6/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden hiplailu on jo sanoisinko erikoista.

Vierailija
7/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ihana naapuri. Onhan se pitkä ja aika komea, mutta suuremman vaikutuksen on tehnyt se, että se on luotettavan ja rehellisen oloinen. :)

Vierailija
8/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! pidän meidän seinänaapurista. Mies on lievästi alkoholisoitunut, viettää aikaa taloyhtiön kellarissa. Vaimonsa on neljäkymppinen, joka ilmeisesti harrastaa käsitöitä, tehtailee itselleen pastellisia säärystimiä ja pitää hiuksiaan saparoilla. Nainen vaikuttaa lievästi neuroottiselta, joten epäilen heillä olevan sellainen hieman negatiivinen symbioosi, joka sekin pitää yllä miehen alkoholinkäyttöä.

Heidän oven takaa kuuluu aina undulaattien viserrystä.

Hassua on että en ensin ollenkaan pitänyt miehestä, mutta hän onkin todella mukava. Tervehtii aina iloisesti ja välillä vaihtaa rapussa muutaman sanasen.

Ei kuitenkaan "mmm.." Minulla on mies ja naapuri on noin 15 vuotta minua vanhempi.

Vierailija
9/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä kiimoja on tosi kiusallista aistia. Ällöttävää ettei ees kotonaan saa olla rauhassa.

Vierailija
10/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmösiä kiimoja on tosi kiusallista aistia. Ällöttävää ettei ees kotonaan saa olla rauhassa.

Mistä sen aistii?

Vierailija
11/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, mutta se kuoli :(

ihana ihminen oli, meistä tuli ihan ystäviä ja kyläiltiin puolin ja toisin vaikka aluksi olisi voinut kuvitella ettei meillä mitään yhteistä olisi kun toinen jo eläkeiässä ja toinen parikymppinen. Viellä näin vuosienkin jälkeen naurattaa jotkut meidän hölmöt läpät :)

Vierailija
12/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen aistii?

Vieläkö on ihmisiä, jotka luulee, että sanat ja teot ovat ainoita viestinnän muotoja?

Vierailija
13/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kiva naapuri, yksi paska naapuri, joka kuuntelee aina musiikkia täysillä ja yksi neutraali eli kiva sekin sinänsä.

Vierailija
14/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin jännittävää juuri siksi ettei se ole sallittua. Ja kosken vain jos tarve vaatii tai vastaan tällaiseen kosketukseen...

Vierailija
15/15 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin jännittävää juuri siksi ettei se ole sallittua. Ja kosken vain jos tarve vaatii tai vastaan tällaiseen kosketukseen...

Missä tilanteessa tarve vaatii naapurin sivelyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän