Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Logopedian pääsykoe 2019
loko
09.05.2019 |
Moikka,
Onko täällä äskeisessä logopedian pääsykokeessa olleita? Mitä mietteitä kokeesta? Mitä osasitte ja mitä ette? Ja mihin kaupunkiin haitte? :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Osasin mielestäni ensimmäisen tehtävän hyvin, mutta nyt jälkeenpäin olen alakanut epäillä itseäni koska en pohjannut mun vastauksia siihen aineistoon kovin vahvasti :D Tai kokeessa ajattelin että aineisto on vähän "hämäystä" koska siinä ei edes puhuttu itse kysymyksestä hirveästi ja luin enimmäkseen sitä taulukkoa ja niitä kohtia missa puhuttiin niistä oireista. Nyt on tullut niin sellainen olo ette ymmärsin koko jutun ihan väärin.
Toka tehtävähän oli ihan samanlainen kun psykan 2017 vuoden tehtävä ja osasin sen mielestäni aika hyvin tai keksin siihen omasta mielestäni sellasen hyvän logiikan mutta mulla ei kyllä oo mitään faktatietoo aiheesta että saatto mennä täysin perseelleen :D Katoin kyllä nyt jälkeenpäin sen psykan tehtävän vastaukset ja mielestäni oon tehny aika saman lailla. Ne kerto/jako/plus/miinus valinnat oli kyl tosi hämäävii, niitä ei ollut siinä psykankaan tehtävässä.
Logiigat oli aika odotetunlaisia mutta musta melko vaikeita viimevuoden kokeeseen verrattuna. Osasin niistä osan mutta en tosiaan kaikkia ja on tosi epävarma fiilis vastauksista. Et joo näin kun tän kirjottaa auki ni ei tainnu kovin hyvin mennä xd