Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri sanoi ampuvansa kissani, jos se tulee hänen tontilleen

Vierailija
09.05.2019 |

Hän väittää, että villiintyneen kissan saa ampua. Pitääkö tämä paikkansa?

Kommentit (307)

Vierailija
301/307 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittakaa kaikki irtokissat löytölään, löytävät sitä kautta paremman kodin tai sitten pääsevät nopeasti hengestään, eikä tarvitse kitua kuoliaaksi yksin jossain pusikossa.

Vierailija
302/307 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

altistat sen sille vaaralle, että joku kamala verenhimoinen, holtiton, kuolaava, kouluttamatonta, pöydästä kerjäävä koira saattaa sen sun suloisen ja ihanan ja täysin hallinnassa olevan mutulussusen tappaa.

Ja joka kerta kun itse menen ulos talostani, niin altistun monenlaisille vaaroille, enkä voi olla varma siitäkään, olenko huomenna enää hengissä.

Eiköhän se ole sama juttu jokaisella ihmisellä. Pointtisi oli? Vertaat itseäsi kissaan? No, alan epäilemään että älysi tosiaan taitaa olla samaa luokkaa kuin sun kissalla. Muista laittaa heijastinpanta päälle niin et jää niin helposti auton alle! Ja kun kuljet kusemassa naapureiden kukkapenkkeihin, niin kannattaa varoa jos naapurilla onkin koira!

Illan paras!!! :D))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/307 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuva koira ei pure. Tarkoitan vanhalla sananlaskulla jos uhkaa ampuvansa ei tosiaankaan ammu. (minä en huuhtele vaan toimin) Minä aina ammun naapureiden kissat pihalleni.Äänenvaimenettu pienoiskivääri ei kuulu ääntä. Vuosien aikana varmaan 20kissaa päässyt hengestään,ei kukaan ole minua edes epäillyt.

Vierailija
304/307 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuva koira ei pure. Tarkoitan vanhalla sananlaskulla jos uhkaa ampuvansa ei tosiaankaan ammu. (minä en huuhtele vaan toimin) Minä aina ammun naapureiden kissat pihalleni.Äänenvaimenettu pienoiskivääri ei kuulu ääntä. Vuosien aikana varmaan 20kissaa päässyt hengestään,ei kukaan ole minua edes epäillyt.

Juuripa noi ei uhkailioista ole vaaraa.Mieheni harrastaa myös kissojen ampumista.

Vierailija
305/307 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuripa noi ei uhkailioista ole vaaraa.Mieheni harrastaa myös kissojen ampumista.

trololooo....

Vierailija
306/307 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(minä en huuhtele vaan toimin)

Ethän sinä nytkään muuta tehnyt. :)

Vierailija
307/307 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on pidettävä kytkettyinä kuten koiratkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi