Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti rinne näyttää sairaalta

Mitäs nyt
08.05.2019 |

Ja väsyneeltä . Miksi lähti tekemään niin paljon töitä ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä arvelen että Riikka slunga-poutsalo on salaa rakastunut Jussi halla-ahoon. Oon kattonu sata kertaa tän videon ja näen ihastuneisuuden hänen katseessaan : https://www.iltalehti.fi/iltv-eduskuntavaalit-2019/a/cf62858b-74d1-4fdf…

No, jo on taas kaukaa haettu, lapsellista touhua taas!!

Täällä oli äskettäin kuvia Li Anderssonin ja Halla-ahon vaalitaistosta ja siinäkin oli osattu leikata sellaiset kohdat, jolloin Li Andesson katsoi oikein rakastuneesti Halla-ahoa parikin kertaa.

Vierailija
22/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä arvelen että Riikka slunga-poutsalo on salaa rakastunut Jussi halla-ahoon. Oon kattonu sata kertaa tän videon ja näen ihastuneisuuden hänen katseessaan : https://www.iltalehti.fi/iltv-eduskuntavaalit-2019/a/cf62858b-74d1-4fdf…

Nätit pitkät ja naiselliset hiukset Hillalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin Antti R. näyttää haamulta.

Vierailija
24/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule terveys kestämään ministerin hommia, sen näkee jo nyt.

Vierailija
25/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä on virkeämmän näköinen ja liikkuu paremmin. Intin käynyt vaimo pitää näköjään miehen kuin miehen kuntoutusohjelman parissa. Rajat ovat rakkautta, Antti Rinteellekin. Kun Heta on pärjännyt rauhanturvaajana niin kyllä hän pärjää yhden miehen ruodussa pitämisessä.

Vierailija
26/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, että Rinne meni syrjäyttämään Marinin juuri, kun puolueella alkoi olla kannatusta.

Vierailija
27/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä on virkeämmän näköinen ja liikkuu paremmin. Intin käynyt vaimo pitää näköjään miehen kuin miehen kuntoutusohjelman parissa. Rajat ovat rakkautta, Antti Rinteellekin. Kun Heta on pärjännyt rauhanturvaajana niin kyllä hän pärjää yhden miehen ruodussa pitämisessä.

Toiveajattelua,Heta!

Vierailija
28/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä Rinne oikeasti näyttää kuolemansairaalta. Oli sellainen hetki sitten lähipiirissä, mutta ei ole enää. Ei ole mikään vitsi vakavan sairauden jälkeen lähteä töihin katkokävelemään. Vallanhimo ei voi olla noin kova, että menee hengen edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän