Sopivatko kaikki palvelualalla olevat
Sille alalle. Olipa se lääkäri, sairaanhoitaja, lähihoitaja, kaupan työntekijä.
Kaikilla pitäisi olla motivoitunut tapa kohdata asiakkaita kuten myötätunto, ystävällisyys, asiallisuus, kunnioitus
Kommentit (7)
Parempi palkka hymyilyttäisi ja saisi yrittämään entistäkin enemmän, jos saisi lisää bonuksia.
Samaa mieltä, olen silti huomannut asiakasystävällisyyden taidon kadonneen melkein kokonaan, yrmynaamoina kihdataan asiakkaita, ei mitään yritystä.
No ei tietenkään sovi. Moni on siellä pakon edessä ja osa esim. lääkäreistä silkan rahan perässä. Hoiva-alalle päätyy myös väkeä, jotka etsivät ihmisiä joita kyykyttää, erityisesti psykiatria vetää puoleensa näitä yksilöitä, mutta myös muut alat joissa pääsee tavalla, tai toisella pomoilemaan.
Inhottavat asiakkaat vievät voimia. Jotkut menevät täysin henkilökohtaisuuksiin, vaikkei asia liittyisi minuun millään tavalla. En koskaan ajatellut sopivani aspaksi, mutta sattuman kautta päädyin alalle ja omalla tavallani olen hyvä työssäni, mutta aina ei jaksaisi. Sitten jos miehille on perusystävällinen ja ehkä aspan roolissa hymyilen, niin alkavat stalkkaamaan minua. Mieluiten työskentelisin yksin jossakin kopissa, jossa ei tarvitsisi kohdata ihmisiä.
Kyllä nuoresta harjoittelijasta näkee sopiiko hän hoitoalalle.
Jos on iloinen ja vastaanottavainen oppimaan niin todennäköisesti
Mutta jos jo harjoittelijana on kulmat kurkussa, jurottaa.
Meinasin tehdä mielenterveyshoitajan takia itsemurhan. Inhimmillistä? Otti hienosti huomioon masennukseni.
Sen jälkeen aloin miettimään kuinka helvetissä sellainen ihminen saa palkkaa.
On hyvä olo hyvän tapaamisen jälkeen.
Terve ja reipas olo.