Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytys! Kokoomus ei ole hallituksessa!

Vierailija
08.05.2019 |

Täytyy sanoa, että olen täysin järkyttynyt siitä, ettei kokoomus ole hallituksessa! Minä odotin ennen vaaleja kokoomuksesta tulevan kaikkein suurimman puolueen ja pääministeripuolueen!

Nyt lähtee sitten menemään Suomi pilalle oikein kunnolla, kun rahaa syydetään vastikkeettomasti sohvalla makaamiseen kaikille. Kaikki nyhdetään tietenkin työssäkäyvien selkänahoista. Kokoomus olisi alentanut työssäkäyvien verotusta ja tehnyt työnteosta AINA kannattavaa!

Mutta kokoomus tulee vielä takaisin! Kokoomus tulee vielä NIIN takaisin! Saattepa nähdä ja sen jälkeen laitetaan lusmut ojennukseen!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kun rahaa syydetään vastikkeettomasti sohvalla makaamiseen kaikille."

Tulet saamaan paljon alapeukkuja koska 90% av-mammoista makaa laiskoina sohvalla tekemättä mitään.

Tyhmä sä olet kun et tiedä omaa tilannettasi vaikka silloin kun olet 57v.. Saatat sairastua tai vaikka saada vamman onnettomuudessa.

Vain nuori voi olla noin tyhmä!

Vierailija
62/65 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te ihmiset oikein luulette? Teidän veroaste ei yhtään sen enempää laske vaikka jokainen työtön laiteittaisiin ilmaistöihin kulukorvauksella, se päinvastoin kasvattaisi valtion menoja erillaisina kyttäys ja byrokratia menoilla. 

Näin on, tyhmiä ämmiä täynnä tää palsta. Itse olen työtoiminnassa yhden päivän viikossa ja nautin siitä.

On muuten kallista kun on isot autot, palkatut kuskit ja ryhmän vetäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta voi olla Kokoomuksen kannattajillekkin kiusallisen selvää, mitä Kokoomus on saanut aikaiseksi.

Vierailija
64/65 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tekee ps:n ja keskustan kanssa sopimuksen missä keskusta saa maakunta himmelit,ps mitä se nyt haluaakin ja Orpo on pääministeri.Kuinka tyhmä tämä Orpo oikein on?Suomeen ei pidä päästää kommunistihallitusta tai kuten viisaat sanoo siiderivalashallitusta

Vierailija
65/65 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus on ollut hallituspuolue jo yli 20v. putkeen. Välillä jopa pääministeripuolue. On se kumma, että tässä maassa on silti asiat ihan perseellään. Luulis että Kokoomus olis jo pistänyt Suomen kuntoon. Mikä niitä oikein on viivyttänyt? Ja mikä nyt olis muka ollut niin erilailla jos kepun sijasta hallituksessa oliskin Kokoomus? Ei yhtään mikään. Ei Kokoomuksella ole mitään viisasten kiveä. Ehkä nyt olis jo jonkun muun vuoro välillä. Kun ei siitä Kokoomuksen touhusta ole tullut mitään. Velan määrä on vaan kasvanut vuosi vuodelta. Silloinkin kun valtiovarainministerinä on ollut kokkare.

Itse en kovin aktiivisesti seuraa politiikkaa, mutta olin juuri tulossa kommentoimaan samaa. Virkistävää antaa välillä muiden puolueiden kokeilla saada Suomen asioita parempaan jamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä