Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomio!

Avaruustutkija
08.05.2019 |

Avaa itsesi kohti rautaista kolmenkympin velhomagiikan tunnemyrskyä! Tunne se sisälläsi, nauti, ole aktiivinen ja ennen kaikkea taitava. Taidolla ja tunteella hyvä tulee. Ihan tosi. Olen tutkinut avaruuskulttuuria kohta vuosikymmenen ja tämä on ollut uskomaton matka. Avaruuskulttuuri saavutti minut itseasiassa ennen kuin minä avaruuskulttuuria. Tämä on aiheuttanut menneisyydessäni metkoja tilanteita

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kiinnostavalta! Kuinka paljon sieniä tarvitaan avaruuskulttuurin tutkimiseen?

Vierailija
2/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein oiva kysymys kuomaseni! Vastaus on pyöreä nolla. Avaruuskulttuurin tutkijat ovat raittitta. Kävele terminaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele terminaalia.

Vierailija
4/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele terminaalia.

Vierailija
5/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä, antakaa lapsien menettää se. He eivät välitä. He vain luovat uutta maailmaa.

Vierailija
6/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa itsesi kohti rautaista kolmenkympin velhomagiikan tunnemyrskyä! Tunne se sisälläsi, nauti, ole aktiivinen ja ennen kaikkea taitava. Taidolla ja tunteella hyvä tulee. Ihan tosi. Olen tutkinut avaruuskulttuuria kohta vuosikymmenen ja tämä on ollut uskomaton matka. Avaruuskulttuuri saavutti minut itseasiassa ennen kuin minä avaruuskulttuuria. Tämä on aiheuttanut menneisyydessäni metkoja tilanteita