Naiset, kuinka usein joku muu kuin oma kumppani
Kommentit (40)
Olen myyntipuolella miesvaltaisella alalla ja varsinkin alan messuilla arviolta 5-10 paivassa.
En mene enaa mielellani messuille.
Viimeisen vuoden aika kaksi miestä.
Sitten kaksi muuta on tehnyt sellaisia epäsuoria, tyyliin lue rivien välistä-ehdotuksia.
Suoria seksiehdotuksia tulee aika harvoin, mutta epäsuorempia varmaan joka kerta jos olen viihteellä ilman miestäni. En käy kyllä baareissa yms kovin usein enää nykyään.
Laitatteko vielä ikänne kommentteihin.
Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisille ehdotellaan.
Ap
treffit kirjoitti:
Olen myyntipuolella miesvaltaisella alalla ja varsinkin alan messuilla arviolta 5-10 paivassa.
Sexhibition Helsinki?
Ei joka vuosi. Ei ole hirveästi sellaisia tilaisuuksia. Huomaan kyllä että edelleen kiinnostaa, mutta ei naimisissa olevalle naiselle tule mitään suoria ehdotuksia niin paljon. Joskus on tullut jotain ehdotteluviestejä ja jos ollaan naisporukalla juhlimassa niin joku voi yrittää onneaan, mutta käyn vain ehkä kerran vuodessa jossain ilman miestä.
N39
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen vuoden aika kaksi miestä.
Sitten kaksi muuta on tehnyt sellaisia epäsuoria, tyyliin lue rivien välistä-ehdotuksia.
Olen nainen 37v
Miehet saattaa kyllä aika suoraan flirttailla vaikka mieheni olisi paikallakkin, mutta pidän sitä lähinnä leikkinä.
N39
Silloin tällöin baarissa joku ehdottelee jos ollaan juteltu jonkun aikaa. Harvemmin nyt kukaan tuota ilman tutustumista laukoo, paitsi nyt jotkut juopot aina silloin tällöin. Enpä tosin usko kyllä että toiminta heiltä edes onnistuisi, joten en näitä kommentteja ota niin tosissaan. N40+
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin baarissa joku ehdottelee jos ollaan juteltu jonkun aikaa. Harvemmin nyt kukaan tuota ilman tutustumista laukoo, paitsi nyt jotkut juopot aina silloin tällöin. Enpä tosin usko kyllä että toiminta heiltä edes onnistuisi, joten en näitä kommentteja ota niin tosissaan. N40+
"Silloin tällöin baarissa joku ehdottelee jos ollaan juteltu jonkun aikaa" <-- nämä ehdotukset eivät ole suoria, mutta oletan, että kutsussa tuntemattoman tyypin luokse baari-illan jälkeen on jonkinlainen ehdotus.
Edellinen parisuhde 5v ja yhden kerran. Nykyinen parisuhde alle vuosi ja 0 krt. N 25
Aina kun menen baariin saan ehdotuksia. Myös työpaikalla sain. Oma mies ei ole halunnut minua vuosiin. Että mitähän tässä tekis?
Millä sanoilla nämä tuntemattomat miehet ehdottavat?
”Lähdetäänkö p*nemaan?”
Vierailija kirjoitti:
Millä sanoilla nämä tuntemattomat miehet ehdottavat?
”Lähdetäänkö p*nemaan?”
”Lähde mun hotellihuoneeseen”, ”Lähde mun kans laivalle, sanot että meet tyttöjen kanssa” Sitten viestejä joissa silmäniskuja ja ”voitaisko tavata” minkä oletan olevan jotain muuta kuin säästä puhumista.
Oikeastiko työpaikalla ehdotetaan s*ksiä?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Sexhibition Helsinki?
Siellä töissä olleena voin sanoa että reippaasti nollat perään ja ehdotukset on suoria.
Mutta myös ammattimessuilla keski-ikäisillä miehillä on käsitys että kaikki heitä nuoremmat naiset on siellä heidän iloksi eikä tekemässä töitä.
Enpä muista että olisi ikinä kukaan suoraan ehdottanut, jos siis puhutaan muista kuin tilanteesta jossa ollaan jo treffeillä jonkun kanssa. Työskentelen miesvaltaisella alalla ja matkustan paljon töiden puitteissa. Kuulostaa oudolta moiset ehdotukset!
N39
Vierailija kirjoitti:
Suoria seksiehdotuksia tulee aika harvoin, mutta epäsuorempia varmaan joka kerta jos olen viihteellä ilman miestäni. En käy kyllä baareissa yms kovin usein enää nykyään.
Ikä?
Eipä ehdotuksia tee juuri muut kuin tuntemattomat juopot.