Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavatsa kivut ja ripulointia, mistä johtuu?

Ap
08.05.2019 |

Oon kohta 19v nuor nainen ja oon kärsiny 3v alavatsa kivuista sekä ripulointia... Lähes joka pv. Välillä on sellasta et juoksu vauhtii pitää mennä vessaa jne..
Mahakin voi turvota, varsinkin alavatsa.

Oon käyny lääkäreil, gynellä yms katottu niin ei mitään ole... Joten nyt te oikeesti lääkärit lähärit jne tai olevinaa lääkärit saa vastaa.. kunhan on asiallista keskustelua..

Tää ongelma oikeesti vaivaa mun arki elämää🙄

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laktoosi- keliakia testit tehty?

Vierailija
2/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tehty kolonoskopia? Onko ulosteessa verta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi vatsasyöpä. Jos oireilee, niin mitään ei ole enää tehtävissä. Tauti edennyt liian pitkälle. Rauha muistollesi.

Vierailija
4/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Selvästi vatsasyöpä. Jos oireilee, niin mitään ei ole enää tehtävissä. Tauti edennyt liian pitkälle. Rauha muistollesi.

Älä pelottele.

Vierailija
5/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypokondria.

Vierailija
6/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtynyt suoli. Googlaa.

Vierailija
7/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IBS voi myos olla. Mene nyt hyva nainen testeihin, voi olla ihan simppeli ruoka-allergiakin. 

Vierailija
8/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palsta ei ole niitä luotettavimpia lähteitä diagnoosin etsinnässä. Mars kunnon lääkäriin!

Vierailija
9/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kunnollinen testaus voi selvittää syyn vaivoillesi. Ei niitä palstakirjoittelulla ratkaista. Ei vaikka paikalla olisi oikea lääkärikin. Vatsavaivojen syytä ei näe kirjoituksen perusteella. 

Vierailija
10/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti tutustua Ayurvedaan! Auttoi omiin pitkään kestäneisiin mahakipuihini, en ole kärsinyt nyt 5 kuukauteen ollenkaan selittämättömistä mahakivuista, mikä on aika uskomaton muutos entiseen verrattuna. Tee ensin testi, jolla selvitetään mikä kolmesta kehotyypistä olet (vata, pitta vai kapha). Sitten voit tutustua ruokavalio-ohjeisiin :)

Vierailija
11/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehdottomasti tutustua Ayurvedaan! Auttoi omiin pitkään kestäneisiin mahakipuihini, en ole kärsinyt nyt 5 kuukauteen ollenkaan selittämättömistä mahakivuista, mikä on aika uskomaton muutos entiseen verrattuna. Tee ensin testi, jolla selvitetään mikä kolmesta kehotyypistä olet (vata, pitta vai kapha). Sitten voit tutustua ruokavalio-ohjeisiin :)

Kokeilitko ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä