Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäilmaongelma työpaikalla -työnantaja viittaa kintaalla

Väsynyt
08.05.2019 |

Se alkoi tämän vuoden alussa, sairastelu, kun olin aloittanut työpaikassani. Oli flunssa, sitten toinen, sitten kolmas....ja nyt, toukokuuhun mennessä, olen ollut käytännössä koko ajan kipeä. Työterveyshuollossa (kaupungin oma) en edes päässyt lääkäriin. Omakustanteisesti kuvautin poskionteloni, jolloin kävi ilmi että sinuiitti on kroonistunut. Olen nyt syönyt 3 antibioottikuuria. Niinä aikoina, kun kuumetta ei ole ollut, on kuitenkin ollut outoa ja kovaa kuumotusta kasvoissa. Työnantaja vetoaa siihen, että "sulla on päiväkoti-ikäinen lapsi, joka tuo pöpöjä". Joo, ainoa vaan, että hän EI ole kipeä eikä mieheni. Olen ollut skeptinen näihin sisäilma-asioihin, mutta nyt alkaa ihan oikeasti vaikuttamaan että näin on. Kun olen jutellut kollegoideni kanssa, samoja oireita, kaikki eivät pysty olemaan työpaikalla lainkaan. Esimiehen ratkaisu oli, että ole etätöissä, jos et pysty olemaan työpaikalla. Ihan kiva joo, mutta työni on sen luonteista, että ei se kyllä kotoa käsin hoidu. En tiedä enää mitä teen. Lopulta pääsin tänään lääkäriin työpaikan toimesta, mutta lääkäri vaan totesi että 6 flunssaa 4 kuukaudessa + sinuittii on vaan huonoa tuuria. Pitäisikö irtisanoutua, oon ihan loppu!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusmiehen yhteys heti ja työterveyteen koko ajan ole yhteyksissä. Älä nyt ainakaan irtisanoudu, luulisi että tuossa jo kohta työnantaja haluaa keskustella sun ja työterveyden kanssa.

Vierailija
2/2 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tarina, ei niitä kiinnosta koska raha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme