Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brittinainen jätti hotellisiivoojalle lahjaksi käytetyt kosmetiikanjämät ja kehuskeli anteliaisuudellaan somessa

Vierailija
08.05.2019 |

Ilahtuisitko sinä jos saisit töissä asiakkaan jämät lahjaksi?

https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/2f83a4a5-148d-4a5d-8aeb-b8ca513c7…

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi siinä on joku käytetty pesusienikin, tiedä minkä taudin saa, jos toisen sientä käyttää.

Vierailija
2/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ilahduttaisi. Roskiin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilan tarjoilijana olen saanut asiakkailta useammankin puoliksi syödyn leivoksen tippinä saatesanoilla, että leikkaa siitä reunasta hieman pois jos bakteerit hirvittää, mutta enhän minä mitään rottia ole syönyt...

Vierailija
4/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilan tarjoilijana olen saanut asiakkailta useammankin puoliksi syödyn leivoksen tippinä saatesanoilla, että leikkaa siitä reunasta hieman pois jos bakteerit hirvittää, mutta enhän minä mitään rottia ole syönyt...

Sama homma sairaalassa, potilaat jalomielisesti tarjoavat syömättä jääneitä iltapalaleipiään, jopa ehdottaen, että ne voi viedä jollekin toiselle. Joo ei.

Vierailija
5/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin Kuubaan vaatteita, käyttämättömiä tamponeja (maksavat siellä liikaa paikallisille) sekä apteekista ostaamaani desinfiointiainetta, joka myös on paikallisille liian kallista. Tätä monesti toivotaan, koska ovat kauppasaarrossa eikä tuotteita sinne oikein saa mistään.

Vierailija
6/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin Kuubaan vaatteita, käyttämättömiä tamponeja (maksavat siellä liikaa paikallisille) sekä apteekista ostaamaani desinfiointiainetta, joka myös on paikallisille liian kallista. Tätä monesti toivotaan, koska ovat kauppasaarrossa eikä tuotteita sinne oikein saa mistään.

No aivan eri asia kuin käytetty pesusieni ja shampoon jämät... Ja jossain Benidormissa jossa jokainen varmasti voi itse ostaa shampoonsa.

Brittiläiset ovat kyllä ihan oma ihmisryhmänsä.

Vierailija
7/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nuo huoneeseen jättää, mutta on nimenomaan halventavaa jättää omia jämiään tipiksi. Ei ne espanjalaiset siivoojat kuitenkaan mitään kerjäläisiä ole...

Vierailija
8/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että britit elää edelleen luokkayhteiskunnassa.

Äitini työskenteli aikanaan siivoojana ja hän sai tyytyväisiltä asiakkailta lahjaksi mm. kukkia, lahjakortteja ja kosmetiikkaa lahjapakkauksissa, ei koskaan mitään käytettyä.

Vierailija
9/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoojana huuhdon aina helmet viinapulloista. Usein on hyvä ilmainen känni vuoron lopussa.

Vierailija
10/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuo brittinainen ilahtunut jos saisi samanlaisen lahjan joltain? Tuskin.

Vierailija
11/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvistakohan äijät oppii että kaikki siivoojat on ostettavissa alle.

Ei ollut mun työpaikka opiskeluaikanakaan.

Vierailija
12/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lehdessä oli juttu, kuinka suomalaiset jättävät tyhjiä palautuspulloja hotellihuoneeseen ajatellen niiden olevan tippiä siivoojalle.

Vierailija
13/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Joskus lehdessä oli juttu, kuinka suomalaiset jättävät tyhjiä palautuspulloja hotellihuoneeseen ajatellen niiden olevan tippiä siivoojalle.

Suomessahan näin onkin, se on suuri lisätulonlähde siivoajille. Joissakin paikoissa ne kerätään yhteen ja palautusrahat jaetaan kaikkien kesken, joissakin paikoissa jokainen saa itse kerätä pullot ja pitää rahat, joissakin paikoissa pullot kyllä  kerätään, mutta työnantaja ottaa rahat. Ulkomailla pullopanttisysteemi ei ole kovinkaan yleistä, kierrätys toki on. 

Vierailija
14/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä siivoojana huuhdon aina helmet viinapulloista. Usein on hyvä ilmainen känni vuoron lopussa.

Mä tein Lapissa mökkisiivouksia parisen vuotta ja aina venäläisten vuokraamista mökeistä löyty todella usein korkkaamattomia viina/viini/kuoharipulloja sekä tyhjiä tölkkejä ja pulloja. Koskemattomia ruokia oli usein jääkaapissa. Ja mulla oli aivan mahtava työpari ja sen kanssa tehtiin diili että hän saa aina ruuat (ei juonut alkoholia) ja mä viinakset. Työpäivän päätteeks vietiin jätesäkillinen tai useampikin tölkkejä ja pulloja palautukseen ja rahat jaettiin puoliks.

Vierailija
15/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Olin aikanaan töissä keskisuuressa hotellissa, jossa huoneisiin jätetyt pullot kerättiin potiksi, jolla kustannettiin kerran vuodessa henkilökunnan virkistysilta.

Vierailija
16/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo brittinainen tullut ajatelleeksi että näitä puolityhjiä shampoopulloja, suihkusaippuoita yms. jättää joka toinen asiakas hotellihuoneeseen, kun ei viitsi rahdata kotiin. Harva on kuitenkan niin törppö että osoittaa ne suurieleisesti lahjaksi...

Vierailija
17/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut kantaa noita kotiinsa niin jätti "tipiksi" :D Aika sikaa. Katselin hiihtolomaviikon aikoihin uutisia, olisiko pääkaupunkiseutu ollut lomilla, ja aiheena oli roskien lajittelu pohjoisen hiihtokeskuksissa. Hirveä määrä pulkkia siellä kaatopaikalla, turha niitä kotiin rahdata :0

Vierailija
18/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksanut kantaa noita kotiinsa niin jätti "tipiksi" :D Aika sikaa. Katselin hiihtolomaviikon aikoihin uutisia, olisiko pääkaupunkiseutu ollut lomilla, ja aiheena oli roskien lajittelu pohjoisen hiihtokeskuksissa. Hirveä määrä pulkkia siellä kaatopaikalla, turha niitä kotiin rahdata :0

Joo, se oli aika järkkyä. Luulisi että ne pulkat, liukurit ym. voisi kierrättää, päiväkodit, koulut ym. kyllä ottaisi.

Vierailija
19/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin New Yorkissa hotelliin sieltä ostetut Redken tuotteet. Kerran olin niistä käyttänyt.

En tiennyt voiko heittää roskiin, joten jätin pöydälle. Rahallista tippiä tietysti myös

Vierailija
20/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta ja moukkamaista. 

Tuo jätetty lappu ja asialla someh* oraaminen vain korostavat naisen olemattomia käytöstapoja ja ja alhaista sosiaaliluokkaa.

Jos ollaan tyytyväisiä palveluun niin tippi jätetään rahana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi