Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vain ole niin kiinnostunut lasten asioista

Vierailija
08.05.2019 |

Meillä on 3 lasta (12, 5 ja 3). Mies hoitaa oman osansa kotitöistä ja lastenhoidosta, mutta minua ihmetyttää, että hän ei ole ollenkaan kiinnostunut lasten asioista. Kaikki tieto mitä miehellä on lapsistamme on minulta saatua ja kertomani asiatkin hän unohtaa heti. Teemme paljon asioita koko perhe yhdessä ja minä järjestän lisäksi aikaa lasten kanssa yksikseen. Mies taas ei ole kiinnostunut tekemään mitään lasten kanssa, jos en ole mukana. Hän toki hoitaa lapsia minun ollessani poissa. Kun lapsilla on menoja, hän haluaa aina hoitaa sen mikä on helpompi muusta hän ei ole kiinnostunut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit lisää lapsia miehen kanssa, joka ei ole niistä kiinnostunut?

Vierailija
2/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kysymyksestä, joka tulee aina jokaisen lapsiin liittyvään ketjuun.

Halusimme molemmat 3 lasta ja itse olen ainakin lapsilukuumme tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ne asiat on, joista miehesi ei ole kiinnostunut? Minustakin naisena vanhemmuuteen kuuluu nykyään paljon rasittavaa ja turhaa touhua. Ei todellakaan kiinnosta esimerkiksi lasten harrastusten kautta tulevat kaikki vanhempien jutut ja muut. Me yritetään elää niin että lapset on mukana arjessa ja tärkeä osa perhettä, mutta erityisesti ei tehdä asioita vain lasten takia.

Vierailija
4/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kiinnosta omat lapseni. En tajua, miksi pitäisi kiinnostaa? Lapseni eivät ole sellaisia, kuin kuvittelin, joita kiinnostaisi kysellä minulta asioita, ja jotka osoittaisivat pääosin tyytyväisyyttä minuun. Eli suomeksi sanottuna aivan todella v*ttumaista seuraa. Viihdyn paljon paremmin yksiksenikin, tai tietysti hauskassa aikuisseurassa.

Vierailija
5/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies samanlainen jo ensimmäisen lapsen kohdalla? Jos oli, niin siinä tapauksessa on ihmeellistä, että tehdään lisää lapsia ja sitten valitetaan tilanteesta.

Vierailija
6/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies samanlainen jo ensimmäisen lapsen kohdalla? Jos oli, niin siinä tapauksessa on ihmeellistä, että tehdään lisää lapsia ja sitten valitetaan tilanteesta.

Oli, mutta en niin kiinnittänyt asiaan huomiota, koska pienillä lapsilla ei ole niin paljon asioita kuin isommilla. Mies on aina hoitanut oman osansa kotitöistä ja lapsista.

Vierailija
7/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan kiinnosta omat lapseni. En tajua, miksi pitäisi kiinnostaa? Lapseni eivät ole sellaisia, kuin kuvittelin, joita kiinnostaisi kysellä minulta asioita, ja jotka osoittaisivat pääosin tyytyväisyyttä minuun. Eli suomeksi sanottuna aivan todella v*ttumaista seuraa. Viihdyn paljon paremmin yksiksenikin, tai tietysti hauskassa aikuisseurassa.

Ai jaa. Oletpa kamala. Mulle lapset on koko elämän sisältö. Kun tulin äidiksi, en ole osallistunut enää mihinkään aikuisten menoihin. Elämäni sisältö on järjestää synttäreitä Hoplopissa ja leipoa pullaa satubalettiryhmän myytäisiin.

Vierailija
8/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuon 7 vuotta oli kuitenkin kiinnostunut esikoisen asioista?

Vierailija
9/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*REPS*

Halusimme kolme lasta ja teimme kolme lasta vaikka miestä ei kiinnosta :D

Rakas lapsi niin makaa, kuin petaa. Tiesit miehen viat ja puutteet, joten opi elämään niiden kanssa.

Vierailija
10/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ne asiat on, joista miehesi ei ole kiinnostunut? Minustakin naisena vanhemmuuteen kuuluu nykyään paljon rasittavaa ja turhaa touhua. Ei todellakaan kiinnosta esimerkiksi lasten harrastusten kautta tulevat kaikki vanhempien jutut ja muut. Me yritetään elää niin että lapset on mukana arjessa ja tärkeä osa perhettä, mutta erityisesti ei tehdä asioita vain lasten takia.

Mies ei ylipäätänsä keskustele lasten kanssa heidän asioistaan, minä puhun hänelle lasten asioista ja jos en puhuisi hänellä ei olisi niistä mitään aavistusta. Lasten asioita on heidän huolet, ilon aiheet, miten menee kavereiden kanssa, koulussa tai harrastuksissa, lasten aikataulut, lasten terveysasiat sekä lasten tarpeet ja tavarat.

Vierailija
11/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*REPS*

Halusimme kolme lasta ja teimme kolme lasta vaikka miestä ei kiinnosta :D

Rakas lapsi niin makaa, kuin petaa. Tiesit miehen viat ja puutteet, joten opi elämään niiden kanssa.

Olen oppinut elämään tämän asian kanssa, mutta minua ihmetyttää miten miestä ei vaan ollenkaan kiinnosta omat lapsensa. Kuuntelee toki, kun puhun lasten asioista ja tekee mitä sovitaan. Eikä ole mitenkään ilkeä lapsilleen.

Vierailija
12/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei pääsääntöisesti kiinnosta lasten tai kodin asiat yhtälailla kuin äitejä.

Kysykääs miehiltänne lastenne sotut ja viimeisimmät koenumerot, 3 parhaan kaverin nimi, inhokkiruoka jne

Vierailija
13/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ylipäätänsä keskustele lasten kanssa heidän asioistaan, minä puhun hänelle lasten asioista ja jos en puhuisi hänellä ei olisi niistä mitään aavistusta. Lasten asioita on heidän huolet, ilon aiheet, miten menee kavereiden kanssa, koulussa tai harrastuksissa, lasten aikataulut, lasten terveysasiat sekä lasten tarpeet ja tavarat.

Jotkut ihmiset ei vaan koe tärkeäksi puhua tuollaisista asioista . Kertooko hän miten hänellä itsellään menee töissä ja harrastuksissa? Kysyykö, miten sinulla menee? Jos ei, niin miksi tekisi niin lastenkaan suhteen. Ehkä hän on niitä jotka osoittaa kiinnostuksensa tekemällä vain sen mitä täytyy.

Vierailija
14/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss.

Vierailija
15/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten oikein valitat. Luuletko että ketään kiinnostaa teidän lapsiperhearki?

Vierailija
16/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei pääsääntöisesti kiinnosta lasten tai kodin asiat yhtälailla kuin äitejä.

Kysykääs miehiltänne lastenne sotut ja viimeisimmät koenumerot, 3 parhaan kaverin nimi, inhokkiruoka jne

Kyllä minun isä osaisi vastata jokaisen lapsensa kohdalta näihin kysymyksiin (meitä on neljä) ja niin osaisi suurin osa tuntemistani iseistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi