Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut sanovat minulle "rohkeasti vaan" yms. vaikka en ole mitenkään arka tai ujo?

Vierailija
07.05.2019 |

Johtuuko se siitä, että en ole äänessä koko ajan ulospäinsuuntautuneesti kertomassa omista asioistani niinkuin monet, vaan pidän minun asiat ominani. En tietenkään ole tuppisuu, kuljen keskusteluissa mukana mutta pysyn pääosin käsiteltävässä asiassa. Huumorintajuinen kuitenkin olen ja osaan nauraa. Jotenkin tulee outo olo kun minulle täysin toimintakykyiselle ihmiselle tullaan holhoavasti selittämään jotain "rohkeasti vaan" -settiä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti annat ensivaikutelman ihosta/arasta luonteesta, ei kaikkea kannata ottaa niin henkilökohtaisesti ja tilanteesta riippuen kannattaa niitä neuvoja ottaa vastaan esim. työssä tuo kommentti voi viitata siihen, että ammattitaito ei ole vielä tarpeeksi vahva.

Vierailija
2/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hengaa mukana, naurat kun pitää nauraa ja olet muuten hiljaa? Annat ehkä hieman yksinkertaisen kuvan itsestäsi niin, yksinkertaisen ja ujon, joten siksi muut haluavat hieman yrittää löytää sinusta jotain persoonallisuutta ja rohkaisevat sinua olemaan muutakin kuin vain se kaukainen perässähiihtäjä ja varjo.

Eihän tuota rohkaisua kannata kettuiluna ottaa, vaan ihan ystävällisenä eleenä, jopa mielenkiintona. Se mielenkiinto kuitenkin loppuu pian, jos sinusta ei saa mitään otetta.

Olet ilmeisesti aika nuori? 15-17 vuotias ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksitko ystäviäsi, jotka juttelevat ja antavat itsestään muutakin kuin mykän ulkokuoren? Oletko mielestäsi heitä parempi, kun et puhu mitään?

Vierailija
4/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hidas reagoimaan vai et reagoi ollenkaan?

Vierailija
5/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo ja vihamielinen.

Vierailija
6/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikatteletko paljon?

Vierailija
7/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo ja ulkoisesti ehkä semmonen harmaa hiirulainen, sinusta ei ehkä saa otetta?

Vierailija
8/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lyhyt.

Vierailija
9/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla oikeita ystäviä vai vain kavereita, jotka sietävät sinua? Oletko koskaan avautunut kenellekään vai onko se mielestäsi heikkoutta?

Vierailija
10/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla oikeita ystäviä vai vain kavereita, jotka sietävät sinua? Oletko koskaan avautunut kenellekään vai onko se mielestäsi heikkoutta?

En tarvitse mitään ystäviä. Enkä avaudu kenellekään, se kuuluu vain perhepiiriin. Eli miehelleni olen avautunut joskus jostain.

Vierailija
11/13 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne on kerran päivässä lähes minuutilleen sama henkilö käynyt haukkumassa ap:tä? Katsokaan timestampit.

Vierailija
13/13 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liukas kun saippua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan