En halua enää ketään naista..
Minua ahdistaa nykyään puolisoni. Hän haluaisi koko ajan ja minä en. En oikeastaan haluaisi olleenkaan sitä. Onkohan tämä normaalia? Onko minusta jo tullut vanha? Vai pitäisikö vaihtaa vieläkin nuorempaan naiseen. Nyt 6 vuotta ikäeroa. Auttaisiko se asiaa, että halut palaisi takaisin?
Kommentit (10)
Eikö sulle ole osunut ne testomainokset ollenkaan silmään? Miten olet voinut välttyä.
Jotkut ei vaan vanhemmiten enää välitä seksistä. Mulla tuli neljänkympin kohdalla se, että tajusin etten kaipaa koko seksiä enää ollenkaan. Enkä mitään muutakaan parisuhteesta. Joten lopetin siihen sitten kumppanin etsinnän.
Mitenköhän nuoreen pappana päädytkään? Kannattaisi ehkä ilmiantaa itsensä hoitoon jo ajoissa ennenkuin isompaa vahinkoa tapahtuu.
Mikä soppii yhelle ei sovi toiselle, kaikelle on aikansa. Toivottavasti ootte jo hankkina lapsenne. Sympatiat teille kummallekin.
Mietin, että kokeilisi vielä 16 v mimmiä.
En tiedä kyllä mistä niitä löytää. Ehkä parempi vaan luovuttaa ja todeta, että parasta ennen päiväys meni jo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän nuoreen pappana päädytkään? Kannattaisi ehkä ilmiantaa itsensä hoitoon jo ajoissa ennenkuin isompaa vahinkoa tapahtuu.
Tämä tai muutto Vaasaan. Siellä on paljon tätä tautia liikkeellä setämiehissä.
Voinko kieltäytyä siitä puolisoni kanssa?
Pitäisikö meidän erota?
Aaahhaahhaaa. You wish.