Nainen petti ja jätti ja nyt isyystestit..
Niin siis 9kk sitten muija petti ja sitten annoin anteeksi niin sitten jätti ja nyt haluaakin isyystestit. Ei olla siis moneen kk oltu yhdessä. Eihän se vauva edes välttämät ole minun. Voinko kieltäytyä isyystesteistä?
Kommentit (29)
Et voi. Jos et itse mene niin poliisit hakee ja vie.
Etkö välitå omasta mahdollisesta lapsesta? Jos lapsi on sinun niin hän on sinun lihaasi ja vertasi. Mikään ei ole koskaan enemmän sinun. Ja haluaisitko lapsesi kasvavan ja kehittyvän ilman sinua isäänsä? Kärsivän siitä.
Vanhempiaan ei lapsi voi valita mutta aikuinen voi valita oikein.
minä en välttämättä ole edes isä?!
Ap
Siksi juuri, että et ole varma isyydestäsi, on tärkä mennä testeihin. Etpä sitten ainakaan joudu maksamaan jonkun muun tekeleistä.
unoha se ex ja kersa. niitä ehtii tehdä lisää jos tarttee.
mene vain karkuun testejä,eläkä myönnä mitään.
Testit on kaikkien etu. Jos lapsi on sinun, maksat luonnollisesti elarit. Jos ei ole, niin jatkat normaalisti elämääsi kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
ps käytä kumia jatkossa
Vierailija kirjoitti:
minä en välttämättä ole edes isä?!
Ap
Sen takia ne testit tehdään, imbesilli. Dna-testit että onko sun vai ei. Vai kuvittelitko että sinne raahataan kuka vaan random ukko isyysmuottiin survottavaksi? Toivottavasti ei joo oo sun.
Jos olet isä vaadi myös yhteishuoltajuutta ja viikko viikko systeemiä. Se lapsi VOI olla sun. Ja entä jos lapsesi on huipputyyppi?
En todellakaan halua mitään kirkuvaa vauvaa hoitaa saatika vaippoja. Enkä mitään viikko viikko systeemiä. En edes ikinä halunnut lapsia ja nyt tämä. Aikamoinen pommi tuli.
Hyviä ideoita kelläkään tai käytännö kokemusta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua mitään kirkuvaa vauvaa hoitaa saatika vaippoja. Enkä mitään viikko viikko systeemiä. En edes ikinä halunnut lapsia ja nyt tämä. Aikamoinen pommi tuli.
Ap
Odota niitä testejä. Jos lapsi on sinun, niin menette lastenvalvojalle tekemään sopimuksen tapaamisista ja elatuksesta. Kukaa ei voi pakottaa sinua näkemään lasta, mutta kannattaa antaa itselleen aikaa käsitellä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi et käyttänyt kondomia?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et halua lapsia, huolehdi ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten se nyt tuli noin yllätyksenä että lapsi tuli?
Niin missä vaiheessa nainen tuli raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset huo ria
Jotkut kyllä, mutta ei kaikki, onneksi.
Et voi edes siksi että haluat veetuilla exälle. Se lapsi kun ei ole syyllinen siihen. Taitaa apta pelottaa että pisti muijan paksuksi, miksi muuten ei testiä haluaisi. Eli siis ap itse tietää ettei heillä ollut ehkäisy kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valitettavasti et mahda tässä tilanteessa enää mitään muuta kuin toivoa, että lapsi on jonkun muun. Mikäli on sinun niin sitten mietit miten asian käsittelet, oletko isänä lapselle vai pelkästään elatusmaksujen maksaja.
Jokaisen joka ei halua lapsia kannattaa huolehtia itse ehkäisystä eikä luottaa, että kumppani huolehtii.
Vierailija kirjoitti:
Et voi edes siksi että haluat veetuilla exälle. Se lapsi kun ei ole syyllinen siihen. Taitaa apta pelottaa että pisti muijan paksuksi, miksi muuten ei testiä haluaisi. Eli siis ap itse tietää ettei heillä ollut ehkäisy kunnossa?
Ehkäisy olisi mainittu jo aloituksessa jos sitä olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Isyystesti on lapsen etu, hänellä on oikeus saada tuntea biologinen isänsä, oli perhekuvio millainen tahansa.
Pitäisi saada Suomeen Ranskan malli jossa yksityisesti teetetystä isyystestistä voi saada vuoden vankilatuomion ja 15000€ sakon.
Isyystesti on lapsen etu, hänellä on oikeus saada tuntea biologinen isänsä, oli perhekuvio millainen tahansa.