Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen petti ja jätti ja nyt isyystestit..

Vierailija
07.05.2019 |

Niin siis 9kk sitten muija petti ja sitten annoin anteeksi niin sitten jätti ja nyt haluaakin isyystestit. Ei olla siis moneen kk oltu yhdessä. Eihän se vauva edes välttämät ole minun. Voinko kieltäytyä isyystesteistä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos naisella on ollut joku ja nyt odottaa lasta, mutta haluaa olla varma kuka lapsen isä oikeasti on. Kyllä isyystestit taitavat olla pakollisia, ennemmin tai myöhemmin. Mutta et välttämättä ole isä, joten ei kannata kai panikoidakaan.

Vierailija
22/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihkee tilanne. Muutama vuosi sitten olin samassa tilanteessa. Menin testeihin ilman ihmettelyä ja toivoin joka sekuntti etten ole isä. Ihan joka ikinen sekuntti toivoin etten ole. Enkä ollut, onneksi. Olisin vastuun hoitanu jne, mutta en olisi halunnut lasta ihmisen kanssa, joka valmiiksi tuhosi kaiken hienon. Nalli napsahti sille jollekkin toiselle ja exä on yyhoona ja lapsi ei ole ikinä nähny vissiin isäänsä. Tuntu se paskalta, koska olisin halunnu perheen silloin ja nyt en enää halua perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua mitään kirkuvaa vauvaa hoitaa saatika vaippoja. Enkä mitään viikko viikko systeemiä. En edes ikinä halunnut lapsia ja nyt tämä. Aikamoinen pommi tuli.

Hyviä ideoita kelläkään tai käytännö kokemusta?

Ap

Miten se nyt tuli noin yllätyksenä että lapsi tuli?

Niin miehet on semmoisia parkoja joille lapsentulo om aina järkyttävä yllätys. Miten näin kävi??? En edes halua lapsia ja nyt joku @uora on hånelle muka raskaana.

Sitten kysymys ettå panitko paljaalla? No panin. No miksi jos et kerran halua lapsia? No se on naisen asia hoitaa ehkäisy sehän se tulee raskaaksi ei mies. No mutta sinähän sanoit ettå et halua lapsia niin miksi et käytå kondomia?.No kun se on niin hankalaa eikä tunnu hyvältä ja eihän tikkariakaan syödä paperit päällä ja naisiin ei voi luottaa ne on vistoja ja petollisia. No mutta sitä paremmalla syyllä miksi et itse varmista kondomilla että et tule isäksi silloin kun et halua tulla? ????

Vierailija
24/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, miksi panet ilman kumia? Toisekseen, heti kolmekymppisenä voi mennä vasektomiaan. Miehelle paljon helpompi operaatio mitä sterilisaatio naiselle. Kolmanneksi, miksi laukesit sisään? Neljänneksi, milloin viimeksi olet käynyt tautitesteissä?

Vierailija
25/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos tässä vielä joku kuppakin kaupanpäällisinä ei perse! No nyt tuli hommat kustua kunnolla.

Ap

Vierailija
26/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos tässä vielä joku kuppakin kaupanpäällisinä ei perse! No nyt tuli hommat kustua kunnolla.

Ap

No kai sä nyt muutenkin käyt säännöllisesti testeissä? Se on suomessa ihan ilmaista. 

Vierailija
27/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein ap:lle jos on jättänyt ehkäisyn pois. Kyllä kannattaisi mennä testeihin (tauti- ja isyys), sillä lapsi itsekin voi sitten 15v vaatia isyyden selvittämistä ja sinun tiedot saa äidiltään kuitenkin. Kyllä kunnalla ja maistraatilla on keinot selvittää sinun tietosi, vaikka olisi vain pelkkä etu- ja sukunimi tiedossa sekä aiemmat asuinpaikat. Ei ehkä kannata ottaa sitä riskiä, että joudut sitten vuosien päästä makselemaan takautuvasti elareita, kun nyt sinulla olisi vielä neuvotteluvaraa ja samalla sopia pelisäännöt omasta osallistumisestasi/osallistumattomuudestasi lapsen elämään noin muutenkin.

Vierailija
28/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni syömme joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa, jossa on voisilmä. Päälle ripottelemme ruokosokeria. Minulle ei tulisi mieleenikään pettää miestäni, eikä hänelle pettää minua. Millaista elämää te oikein elätte ?

Vierailija
29/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pieni untuvakerä kirjoitti:

Minä ja mieheni syömme joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa, jossa on voisilmä. Päälle ripottelemme ruokosokeria. Minulle ei tulisi mieleenikään pettää miestäni, eikä hänelle pettää minua. Millaista elämää te oikein elätte ?

Hyvin sanottu !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi