Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinne toistelee haastatteluissa eriarvoisuutta

Vierailija
07.05.2019 |

Eli vasemmistohallitusta pukkaa jos kepu vaan on suostuvainen.
Veronmaksajan kukkaro ei kiitä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihäm suomessa ole eriarvoisuutta

Vierailija
2/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa on, sisältö on tärkeä, Suomi on kuitenkin kaikkien yhteiskunta, eikä vain rikkaiden leikkikenttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa on, sisältö on tärkeä, Suomi on kuitenkin kaikkien yhteiskunta, eikä vain rikkaiden leikkikenttä.

Eikä vain kermaperseheteronatsien.

Vierailija
4/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samapa tuo muuten mutta kun nuo kuvittelevat jonkun muun maksavan heidän harrastamansa maailmanparantelun. Kiitoksen sijaan saa haukut siitä ettei antanut vielä enemmän. 

Vierailija
5/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Rinne oikeasti tietää eriarvoisuudesta? Itse istunut lihapatojen ääressä jo nuoresta pitäen ja ollut etuoikeutetuimpien joukossa. 

Vierailija
6/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ei vain minun kukkarolla.ihmiset pelkäävät että he jäävät paitsi.kunhan ei minun kukkarolla.minun.minun....pelko

Vierailija
7/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tietänee pientä pak..kol.lais aaltoa joita voidaan sitten paapoa tasa-arvoisiksi ihan kaikkien meidän rahoilla.

Vierailija
8/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi eriarvoisuus on mulle ihan kirosana. Demareiden ajatuksissa se tarkoittaa sitä, että siltä joka on ponnistellut, viedään kaikki työn hedelmät ja annetaan sille, joka ei viitsi laittaa tikkua ristiin. Tasapäistetään kaikki, palkat tasataan järkyttävällä verotuksella ja koulussakin mennään hitaimpien/heikoimpien ehdoilla, ne lahjakkaathan ei mitään kannustusta tai haastetta tarvii kun oppivat ilmankin.

Demarien ajattelumaailma lannistaa kaikenlaisen yrittämisenhalun ja vastuunoton ihmisestä. Ja heittää hukkaan kaikki lahjakkuudet, jotka tarvitsisivat lisää haastetta puhjetakseen kukkaan ja tuottaakseen innovaatioita ja hyvinvointia koko kansalle. 

Vierailija
9/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti vaan haiskahtaa tämä Rinteen eriarvoisuuden torjunta sille että ne maksaa entistä enemmän jotka nytkin tämän lystin kustantaa ja niille annetaan lisää jotka eivät ole kakkua kasvattamassa. Ja tätä saamapuolen porukkaa vaan haalitaan lisää ulkomaita myöten. Not good!

Vierailija
10/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kantasuomalainen se on alin arvoasteikolla. Ei kelpaa muuhun kuin veroillaan rahoittamaan tätä sirkusta. Ja ei saa edes nurista asiasta koska víhápuhe™. Kivaa olla veronmaksaja...

Vierailija
11/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meitä sitten huomenna hämmentää kun rinne kertoo kutsuvansa persut neuvotteluihin muutaman muun puolueen kera

Vierailija
12/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kunhan ei vain minun kukkarolla.ihmiset pelkäävät että he jäävät paitsi.kunhan ei minun kukkarolla.minun.minun....pelko

Vain vähemmistö ajattelee noin isoin osa suomalaisista pitää veroja vastuullisena ja tärkeänä asiana jolla parannetaan yhteiskuntaa. 

Vierailija
13/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tietänee pientä pak..kol.lais aaltoa joita voidaan sitten paapoa tasa-arvoisiksi ihan kaikkien meidän rahoilla.

Tuskin niin isoa kun persujen ollessa hallituksessa.

Vierailija
14/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Rinteen uskottavuus vasemmistojohtajana? Ylensyönyt ay-pamppu, kuten siinä heidän yhdessä vaalimainoksessaan.

Vierailija
15/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Rinne oikeasti tietää eriarvoisuudesta? Itse istunut lihapatojen ääressä jo nuoresta pitäen ja ollut etuoikeutetuimpien joukossa. 

Päässyt todella helpolla ay-liikkeen leivissä, ei hänestä enää olisi juristiksi oikeaan työelämään.

Siellä tulisi samantyyppinen hätä kuin mikä sillä nytkin on.

Vierailija
16/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö merkitsee ja rinne on aivan oikeassa, lihapadoista puhujilla on vain hapan olo itsellä. 

Vierailija
17/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos köyhät loppuvat täältä kesken niin ulkomailta tuhansia lisää joka vuosi niin taas saa jauhaa eriarvoisuudesta.

Vierailija
18/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi eriarvoisuus on mulle ihan kirosana. Demareiden ajatuksissa se tarkoittaa sitä, että siltä joka on ponnistellut, viedään kaikki työn hedelmät ja annetaan sille, joka ei viitsi laittaa tikkua ristiin.

Monesti pienipalkkaiset työt ovat niitä rankimpia. Toiseksi, verotuksen progressio koskee vain tuloveroa, ei esimerkiksi arvonlisäveroa, kunnallisveroa tai pääomaveroa.

Vierailija
19/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen molemmat rikkaat on muuttaneet ulkomaille. Lähes kaikki saavat saman 1500 eur/kk , toiset tekemällä töitä, toiset tekemättä mitään. Yrittäminen ja työn tekeminen ei kannata, kun kaikki verotetaan moneen kertaan ja byrokratiaa riittää 40-miljoonaisen kansan tarpeisiin. Huippu on se, että tienaamalla 4000/kk olet 10 suurituloisimman prosentin joukossa. Ja sitten joku demupetteri puhuu leuat tytisten "eriarvoisuudesta".

Vierailija
20/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen molemmat rikkaat on muuttaneet ulkomaille. Lähes kaikki saavat saman 1500 eur/kk , toiset tekemällä töitä, toiset tekemättä mitään. Yrittäminen ja työn tekeminen ei kannata, kun kaikki verotetaan moneen kertaan ja byrokratiaa riittää 40-miljoonaisen kansan tarpeisiin. Huippu on se, että tienaamalla 4000/kk olet 10 suurituloisimman prosentin joukossa. Ja sitten joku demupetteri puhuu leuat tytisten "eriarvoisuudesta".

Yhteiskunnan arvo määritellään sen mukaan kuinka hyvin pystytään pitämään heikommista huolta. Sinä happanana länkytät vaan jonkun leuoista kun hän parantaa yhteiskuntamme moraalista tasoa. Missä luulet oman arvosi olevan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän