En voinut katsoa Handmaid's talen ensimmäistä jaksoa kovinkaan pitkälle, sillä pääosanäyttelijä on jotenkin luotaantyöntävä
Kommentit (61)
Minusta näyttelijä on tavismaisella tavalla viehättävä. Hänessä on "mukarumia" piirteitä, jotka eivät kuitenkaan tee hänestä kokonaisuutena rumaa. Jos hahmo olisi useimmista epämiellyttävä, sarja ei olisi niin suosittu. Rooliin on otettu niin "ruma" näyttelijä kuin voi olla, ilman että hahmon miellyttävyys kärsii liikaa. Tämän hahmon katsominen lienee useimmista suht miellyttävää ja hänen tarinansa seuraaminen myötätuntoa herättävää. Minusta tämän näköinen hahmo on samaistuttavampi ja uskottavampi kuin joku arjen yläpuolella oleva malli. Koko sarja on hänen ansiostaan uskottavampi.
Yleensäkin minusta on aina hienoa nähdä isoissa rooleissa välillä myös tavallisella tavalla viehättäviä ihmisiä. Siis sellaisia jotka eivät näytä nukelta, suoraan mallitoimistosta revityiltä, photoshopatuilta tai muuten epäuskottavan näköisiltä. Yksittäiset tällaiset hahmot olisivat ok, mutta joissain sarjoissa niitä on niin iso osa hahmoista, että kun siihen kiinnittä huomiota, kokonaisuus alkaa vaikuttaa tahattoman koomiselta.
Te jotka ette pidä tästä näyttelijästä, millaisen näyttelijän olisitte toivoneet tilalle?
Mielestäni näyttelijä on hyvä valinta juuri samaistuttavuuden ja uskottavuuden takia.
Peruskaunis nainen jolla myöskin tavallisella tavalla kaunis kroppa.
Tottakai kyseessä on makuasia, mutta meitin siltikin miten hän on joidenkin mielestä ruma, esimerkiksi jezebels- kohtauksessa kun hänellä on juhlavaatteet, meikit ja hiukset auki, näkee kuinka nätti hän on!
Minusta on kiehtovaa ja samalla jotenkin pelottavaa, että pääosan esittäjä on skientologi, eikä näe mitään yhtymäkohtia näissä lahkoissa.
Ulkonäöltään hän on mielestäni ihan viehättävä, vaikka ei olekaan klassisen kaunis. Tuntuu kyllä jakavan mielipiteitä kovasti.
Mä en ymmärrä miksi tästä tehtiin ulkonäkö juttu. Ap nimenomaan sanoi, että näyttelijä on luotaantyöntävä. Ei puhuttu rumuudesta/kauneudesta mitään.
Ihmiset voivat olla paljonkin sanoillaan, eleillään, maneereillaan... ja nimenomaan karsimallaan. Ei siihen aina ulkonäköä tarvita kun joku toinen ällöttää.
Hyvä näyttelijä on.
Ja jotenkin jännä ristiriita, kun laihat tupakoivat edustusmuijat odottaa saavansa lapsia rumilta wt-naisilta. Eikö niistä lapsistakin tule rumia ja wt:eitä?
Mun mielestä sarja puhuu adoptioita vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi tästä tehtiin ulkonäkö juttu. Ap nimenomaan sanoi, että näyttelijä on luotaantyöntävä. Ei puhuttu rumuudesta/kauneudesta mitään.
Ihmiset voivat olla paljonkin sanoillaan, eleillään, maneereillaan... ja nimenomaan karsimallaan. Ei siihen aina ulkonäköä tarvita kun joku toinen ällöttää.
No, jos joku sanoo, että joku toinen näyttää luotaantyötävältä, tulee kyllä ensimmäiseksi mieleen, että ulkonäkö on luotaantyöntävä.
Mutta siis: sillä Junellahan on melkein koko ajan sellainen ilme niin kuin se olisi syönyt hatullisen paskaa. Mikä on ihan ymmärrettävää, kun se on kaapattu seksiorjaksi Isisin kalifaattiin.
Joo siinä olemuksessa on jotain tosi.. ylimielistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sarja puhuu adoptioita vastaan.
Millä tavalla sarja puhuu adoptioita vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Voit miettiä, millainen ilme sulla olisi naamalla, jos olisit itse vastaavassa tilanteessa.
Vissiin näitä palstan paria, fanaattisinta miesasiamiestä ärsyttää että päänäyttelijätär ei ole huippumalli, koska silloin sarja sopis heille vielä paremmin r**nkkumateriaaliksi? Tämä sarjahan kuvaa suoraan sitä heidän ihanneyhteiskuntaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit miettiä, millainen ilme sulla olisi naamalla, jos olisit itse vastaavassa tilanteessa.
Musta se suoritus on hyvä, Junehan yrittää hillitä itsensä ihan vaan selviytyäkseen niissä olosuhteissa. Niskuroinnistahan ei hyvä heilu, lähtee ruumiinosia tai henki. Pieni leukalihasten kiristelykin kertoo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin näitä palstan paria, fanaattisinta miesasiamiestä ärsyttää että päänäyttelijätär ei ole huippumalli, koska silloin sarja sopis heille vielä paremmin r**nkkumateriaaliksi? Tämä sarjahan kuvaa suoraan sitä heidän ihanneyhteiskuntaansa.
Harmittaako? Kovastikin?
Minun mielestäni kyseinen nainen on viehättävä. Ei huippumalli, mutta ei mikään keskivertokaan. Hakkaa helposti suurimman osan AV-mammoista.
Niin ja siitä sarjan aihepiiristä. Nyt näette, että ei se ole mitää u*imiesten keksintöä vaan hyvinkin yksi mahdollinen tulevaisuus jota muutkin ovat miettineet. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako? Kovastikin?
Minun mielestäni kyseinen nainen on viehättävä. Ei huippumalli, mutta ei mikään keskivertokaan. Hakkaa helposti suurimman osan AV-mammoista.
Niin ja siitä sarjan aihepiiristä. Nyt näette, että ei se ole mitää u*imiesten keksintöä vaan hyvinkin yksi mahdollinen tulevaisuus jota muutkin ovat miettineet. ;)
Niinpä, jos se olisi ulimiesten keksintöä, miehet ja naiset olisivat aidatussa omissa maissaan, miehet soutaisivat jonnekin (en muista minne), naisten maassa infra romahtaisi ja tulisi ihmiskunnan sukupuutto ja maailmanloppu. Mäkin osaan jo, sen verran toistoa on tullut tässä vuosien varrella.
Naisetko luovat ulkonäköpaineita toisilleen?
Mä katsoin viime vuonna ne kaksi kautta :) Hbo:lta. Jäin koukkuun, tosi hyvä sarja :)
Meni vähän överiksi se kauheudella mässäily. Itselleni käy niin, että aina kun kidutus/väkivalta/pelottavuus/epäoikeudenmukaisuus tms. menee leffassa yli, turrun siihen. Se ei siis tunnu miltään. Mielestäni tässä kakkoskaudella kompastuttiin yliyrittämiseen. Se jättää jotenkin kylmäksi.
Tässä kohtauksessa ilme taisi johtua enimmäkseen Serena Joyn ”vauvajuhlista” ja koko tekopyhyyden vierestä seuraamisesta. :)