Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voinut katsoa Handmaid's talen ensimmäistä jaksoa kovinkaan pitkälle, sillä pääosanäyttelijä on jotenkin luotaantyöntävä

Vierailija
07.05.2019 |

En osaa selittää miksi näin.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suomalaisten heikko itsetunto, mikä saa etovan tunteen aikaan, jos näyttelijä on yhtään ylimielisen näköinen. Siis jos on juonteet nenän ja suun ympärillä.

Se on pienestä kiinni. Sillä ei ole väliä onko hyvä näyttelijä, etova ilme se määrää kaiken.

Vierailija
22/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt tämän ketjun innoittamana katsoin sitä ohjelmaa. Ei minua ollenkaan häirinnyt naisen ulkonäkö, pikemminkin hän sopi rooliin hyvin. Roolihahmo on kuitenkin sisuuntunut ja hänessä on puhtia laittaa vastaan. Naamavärkki menee sen kanssa yksiin.

Mutta muuten se ohjelma kyllä oli aivan karsean tylsä. Pikakelauksella vetelin läpi ne haahuilut siellä viemärissäkin(?).

Tylsä? Ai hitto soikoon. Todella ahdistava sarja.

Tarkoitushakuisen väkivaltaisia kohtauksia, sitten pitkät ajat pelkkää lorvimista. Miesfantasia naisten alistamisesta koko yhteiskunnan laajuisesti.

Naisfantasia. Perustuu Margaret Atwoodin kirjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se lievästi kyömy nenä. Muakin tökkii koska yhdistän sen piirteen exääni, joka oli ihan kakka, mutta tämä näyttelijä on kyllä upea ja roolisuoritus täysi kymppi.

Miten epäkypsä ja pinnallinen onkaan, ettei pääse jonkun kasvoista yli...

Vierailija
24/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei kyllä mikään kaunotar ole.

Hyvä sarja silti! Kannattaa katsoa.

Kyllä on hyvä sarja, yksi suosikeistani! Mutta hauska juttu silti, että minun mielestäni Elizabeth on oikein nätti. Mielestäni raikasta, että tuohon ohjelmaan on valittu tavallisen näköisiä näyttelijöitä niiden ainaisten ”Hollywood kaunottarien” sijaan. Elizabeth on myöskin huippu näyttelijä!

Vierailija
25/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän tuon ''luontaantyöntävän'' , mutta mun mielestä kuuluu tuohon rooliin koska onhan tuo uusi elämä aika helvetin luotaantyötävää ja sairasta?.

Hän tuo erittäin hyvin sen ahdistavan tunnelman esille sarjassa ja reaktiot ovat erittäin aitoja.

Jos tuossa olisi joku todella kaunis sliipattu nainen, niin voisi viedä uskottavuutta, tai ei välttämättä saisi taas tunnepuolta niin hyvin esille.

Ja tuo nainen olisi kyllä kaunis jos olisi erilaiset olosuhteet. Näkeehän sen niissä flashbakeissakin , missä näkyy onnellisena tyttären ja miehensä kanssa. Mun mielestä kaunis ,tavallinen nainen. :)

Vierailija
26/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole myöskään sarjaa seurannut, mutta olen pannut merkille että on kummallisen näköinen kasvoiltaan 😳

https://aijaa.com/CKEzJw

Tuossahan kohtauksessa hän tuo erittäin hyvin esille sen etovuuden mitä tuntee kun tuo mies koskee häntä. Mikä on erittäin ymmärrettävää mielestäni.

Vierailija
27/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole myöskään sarjaa seurannut, mutta olen pannut merkille että on kummallisen näköinen kasvoiltaan 😳

Tuossahan kohtauksessa hän tuo erittäin hyvin esille sen etovuuden mitä tuntee kun tuo mies koskee häntä. Mikä on erittäin ymmärrettävää mielestäni.

Tässä kuvassa hänen takana on Lyydia-täti!

Vierailija
28/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...joka ei nyt varsinaisesti ole Junen bestis.

Vierailija
29/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah niin se täti joka pakottaa naisia rai*skattavaksi. Vielä pahempi.

Vierailija
30/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on silti nainen. :D tiedän kyllä koska katsoin vasta molemmat kaudet putkeen kolmatta odotellessa, tuli vain pakottava tarve viilata pilkkua. :D

Vierailija
31/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on silti nainen. :D tiedän kyllä koska katsoin vasta molemmat kaudet putkeen kolmatta odotellessa, tuli vain pakottava tarve viilata pilkkua. :D

Joo, on nainen, mutta kun nyt olet katsonut ne kaudet, niin tiedät, mitä ne tädit pakottavat tekemään.

Vierailija
32/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ärsyttävän näköinen naama hänellä on. Sellainen nyrpeä ilme, kuin olisi jatkuvasti hieman inhoissaan jostain, tekee joistain ihmisistä vain epämiellyttävän näköisiä vaikka olisivat muuten jopa kauniita (se malli Swanepoel on yksi tällainen). Se on vaan tietyistä kasvonpiirteistä tai mittasuhteista kiinni.

Ei tosin häiritse niin etten voisi katsoa sarjaa. Olen useampiakin kyseisen henkilön rooleja nähnyt ja ihan hyvä näyttelijä mielestäni.

Vierailija
33/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt tämän ketjun innoittamana katsoin sitä ohjelmaa. Ei minua ollenkaan häirinnyt naisen ulkonäkö, pikemminkin hän sopi rooliin hyvin. Roolihahmo on kuitenkin sisuuntunut ja hänessä on puhtia laittaa vastaan. Naamavärkki menee sen kanssa yksiin.

Mutta muuten se ohjelma kyllä oli aivan karsean tylsä. Pikakelauksella vetelin läpi ne haahuilut siellä viemärissäkin(?).

Tylsä? Ai hitto soikoon. Todella ahdistava sarja.

Tarkoitushakuisen väkivaltaisia kohtauksia, sitten pitkät ajat pelkkää lorvimista. Miesfantasia naisten alistamisesta koko yhteiskunnan laajuisesti.

Naisfantasia. Perustuu Margaret Atwoodin kirjaan.

Kirjailija on nainen, mutta kyllähän tuo eräiden miesten valtaunelmia ja naisten pahimpia pelkoja kuvaa. Ei ole "naisfantasiaa", jos tarkoitat fantasialla jotain seksuaalifantasiaa.

Atwood ei kirjoittanut "fantasiaa" vaan kuvauksen fundamentaalisesta totalitariasta, dystopiasta. Dystopia on utopian, ihanneyhteiskunnan vastakohta.

Hyvin voi kuvitella tältäkin palstalta luettujen kommenttien perusteella, että pieni äörikonservatiivimiesten joukko haaveilee tuollaisesta. He samaistuvat "komentajiin".

Tarina on niin karmea siksi, että se ei edes ole mielikuvitusta. Lähes kaikki siinä tapahtuu parhaillaan jossain, on tapahtunut jo, tai tapahtumaisillaan.

Vierailija
34/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, on nainen, mutta kun nyt olet katsonut ne kaudet, niin tiedät, mitä ne tädit pakottavat tekemään.

No voi herranen aika, katsoin sen sarjan jo toistamiseen ja kirjan luin monta vuotta sitten. :D en missään vaiheessa väittänyt ketään pyhimykseksi, lydia on yksi sarjan pelottavimmista hahmoista. Korjasin vain sen, että kyseessä ei ollut komentaja vaan lydia!

Vierailija
35/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttävän näköinen naama hänellä on. Sellainen nyrpeä ilme, kuin olisi jatkuvasti hieman inhoissaan jostain, tekee joistain ihmisistä vain epämiellyttävän näköisiä vaikka olisivat muuten jopa kauniita (se malli Swanepoel on yksi tällainen). Se on vaan tietyistä kasvonpiirteistä tai mittasuhteista kiinni.

Ei tosin häiritse niin etten voisi katsoa sarjaa. Olen useampiakin kyseisen henkilön rooleja nähnyt ja ihan hyvä näyttelijä mielestäni.

June on aina hieman inhoissaan.

Vierailija
36/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi herranen aika, katsoin sen sarjan jo toistamiseen ja kirjan luin monta vuotta sitten. :D en missään vaiheessa väittänyt ketään pyhimykseksi, lydia on yksi sarjan pelottavimmista hahmoista. Korjasin vain sen, että kyseessä ei ollut komentaja vaan lydia!

Joo, mutta jos nyt keskustellaan siitä, miksi sillä Junella on sellainen ilme naamalla kuin on.

Vierailija
37/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas käy niin, että kun sarja saa suosiota, niin kausia aletaan tehtailla ja draaman kaari ja kokonaisuus kärsivät.

Katsoin kakkoskauden 1,5 ensimmäistä osaa ja tuntuu, että naisten alistamisesta ja entistä inhottavimmista raakuuksista on tullut ohjelmassa itseisarvo ylitse juonen. En halua katsoa loppuja jaksoja ja oikeastaan ärsyttää, että tällaisia tehdään ja että yle vielä niitä näyttää.

Vierailija
38/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei se June niissä takaumissa näytä siltä, niissä hän näyttää iloiselta.

Vierailija
39/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas käy niin, että kun sarja saa suosiota, niin kausia aletaan tehtailla ja draaman kaari ja kokonaisuus kärsivät.

Katsoin kakkoskauden 1,5 ensimmäistä osaa ja tuntuu, että naisten alistamisesta ja entistä inhottavimmista raakuuksista on tullut ohjelmassa itseisarvo ylitse juonen. En halua katsoa loppuja jaksoja ja oikeastaan ärsyttää, että tällaisia tehdään ja että yle vielä niitä näyttää.

Kamalampaa on vain todellisuus.

Vierailija
40/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kaikki Gileadissa on pakotettu johonkin, paitsi ehkä he jotka olivat mukana ideoimassa ja kannattivat projektia. Varmasti aika monet tädit olisivat muuten joutuneet siirtokuntiin tai mestatuiksi, mikäli eivät olisi martoiksi kelvanneet, sillä ovat jo niin vanhoja suurin osa ja nuoremmatkin tädit ovat kyvyttömiä saamaan lapsia. Eli siis täditkin Gileadissa tekevät minkä on pakko itsensä takia. Lydia on mielenkiintoinen hahmo siksikin kun joskus hänessä näkyy se pehmeämmin puoli, mutta se on tarvittaessa hetkessä kadonnut.