Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettiko Jumala majavalle padonrakennustaidon vai keksikö se sen itse?

Vierailija
07.05.2019 |

Tietääkö kukaan?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti majavalla on luontaiset vaistot patopuuhiin.

Vierailija
2/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka opetti Jumalalle maailmanluomistaidot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve ja taidot patojen rakentamiseen kehittyivät majavalle evoluutiossa. Next question.

Vierailija
4/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarve ja taidot patojen rakentamiseen kehittyivät majavalle evoluutiossa. Next question.

Perusteluja kiitos.

Vierailija
5/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja kiitos.

Kaikki vaistot ovat kehittyneet eläimille ja ihmisille evoluutiossa. Next question.

/3

Vierailija
6/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja kiitos.

Kaikki vaistot ovat kehittyneet eläimille ja ihmisille evoluutiossa. Next question.

/3

Mistä tiedät?

Vierailija
7/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalaa itseaan voi ymmartaa. Sellainen jumala -NTR- on.  Majavan ja evoluution ymmartaa paremmin. Tai majavan oppimisen.

Kun katsoo vaikka siis majavaa, niin katsoo kuitenkin lopulta -NTR- Ja

Senkin avulla voi jotakin -NTR-:ista ymmartaa.

Vierailija
8/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja kiitos.

/3

Mistä tiedät?

Mita Isa Benedictus kertoo evoluutiosta? 

:)

Vierailija
9/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari opetti.

Vierailija
10/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja kiitos.

/3

Mistä tiedät?

Ihan perusbiologiaa. Peruskoulussa alkaa opetus, lukiossa ja yliopistossa voi sitten jatkaa. Lämpimästi suosittelen sinullekin kouluttautumista.

/3

Vierailija
11/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majava on vaan iso nelijalkainen ja karvainen littanahäntäinen muurahainen eli pesänrakennus on molemmille ominaista yhteisen alkuperän vuoksi. 

Vierailija
12/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heprealaiset olivat Egyptissä orjina, oli eräs heistä Beasos niminen mies. Beasos oli taitava rakentaja ja paahteisen auringon alla raataessaankaan hän ei lakannut kiittämästä ja ylistämästä Herraa. Kun Beasos oli määrätty suurelle pato työmaalle Niilille ja pato oli jo lähes valmis, faaraon yli-insinööri päättikin, että pato olisi purettava ja työ aloitettava alusta. Nopein tapa purkaa tälläinen pato on katkoa tietyt tukipuut, mutta näin myöhäisessä vaiheessa se tietäisi katkojalle varmaa kuolemaa. Työhön määrättäisiin siis orja. Koska hyväsydäminen Beasos ei voinut antaa kenenkään muun heittää henkeään, hän ilmoittautui vapaaehtoiseksi. Beasos laskeutui siis Niilin pohjalle ja katkoi tukipuut, jääden itse romahtavan padon alle. Koska Beasos oli hyväsydäminen ja Herralle uskollinen, muutti Jumala tämä majavaksi, joka edelleen rakentaa patoja. 

Vierailija
13/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettiko jumala myös kaikille loisille miten mukavasti kaivautua isäntäeläimeen ja hitaasti syödä se kuoliaaksi?

Vierailija
14/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja kiitos.

/3

Mistä tiedät?

Ihan perusbiologiaa. Peruskoulussa alkaa opetus, lukiossa ja yliopistossa voi sitten jatkaa. Lämpimästi suosittelen sinullekin kouluttautumista.

/3

Kyllä mä olen koulut käynyt. Mutta mistä tiedät, että siellä koulussa kerrotaan totuus asioista? Oletko lammas-mentaliteetilla varustettu?

Vierailija
15/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on jumalia, sen sijaan muilla eliöillä ei ole tarvetta moraalille. 

Vierailija
16/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on NTR?

Vierailija
17/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja kiitos.

/3

Mistä tiedät?

/3

Kyllä mä olen koulut käynyt. Mutta mistä tiedät, että siellä koulussa kerrotaan totuus asioista? Oletko lammas-mentaliteetilla varustettu?

Koulussa opetetaan se, mitä tiede tähän mennessä on asioista saanut selväksi. Jos lammas on eläin, joka luottaa ainoastaan itseään korjaavaan, objektiiviseen tapaan tuottaa tietoa ympäröivästä maailmasta, niin sitten olen sellainen.

/3

Vierailija
18/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on valtava määrä hukattua intuitiota, viettiä ja vaistoa, kun lapsesta asti pakotetaan olla kuuntelematta itseään ja sisäistä ääntään ja järjen ääntä vahvistetaan. 

Vierailija
19/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on jumalia, sen sijaan muilla eliöillä ei ole tarvetta moraalille. 

Muistathan silti, että moraalilla ei ole mitään tekemistä jumalien kanssa.

/3

Vierailija
20/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja kiitos.

/3

Mistä tiedät?

/3

Koulussa opetetaan se, mitä tiede tähän mennessä on asioista saanut selväksi. Jos lammas on eläin, joka luottaa ainoastaan itseään korjaavaan, objektiiviseen tapaan tuottaa tietoa ympäröivästä maailmasta, niin sitten olen sellainen.

/3

Okei, eli et tiedä asiasta oikeasti itse yhtään mitään etkä sen vuoksi osaa myöskään perustella tuota hypoteesia oikeaksi.