Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttavatko pahat henget sairauksia?

Vierailija
07.05.2019 |

Monesti kuulee puhuttavan esim. "masennuksen hengestä" joidenkin uskovien toimiesta ja rukoilemalla yritetään parantaa sairauksia, käsketään Jeesuksen nimessä niiden lähteä. Mietityttää onko tämä yleinenkin ajatus uskovien keskuudessa vai liittyykö vain äärikarismaattisuuteen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole Jeesuksen Kristuksen oma, olet sielunvihollisen palvelija. Mitään välimuotoja ei ole. Kahta tietä ei voi kulkea.

Vierailija
22/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen tuomio

11

Minä näin suuren valkean valtaistuimen ja sen, joka sillä istuu. Hänen kasvojensa edestä pakenivat maa ja taivas, eikä niistä jäänyt jälkeäkään. 12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. 13Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan. 14

Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema: tulinen järvi. 15

Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhatvuotinen valtakunta

201

Minä näin, kuinka taivaasta tuli alas enkeli, jolla oli kädessään syvyyden avain ja isot kahleet. 2

Hän otti kiinni lohikäärmeen, tuon muinaisaikojen käärmeen, jonka nimet ovat Paholainen ja Saatana, ja pani sen kahleisiin tuhanneksi vuodeksi, 3syöksi sen syvyyteen ja lukitsi ja sinetöi sen jäljestä syvyyden oven. Enää ei käärme saa johtaa kansoja harhaan, ennen kuin tuhat vuotta on tullut täyteen. Sitten se on päästettävä irti vähäksi aikaa.

4

Minä näin valtaistuimia, ja niille, jotka asettuivat istuimille, annettiin tuomiovalta. Minä näin niiden sielut, jotka oli mestattu Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eivätkä sen kuvaa eivätkä olleet ottaneet sen merkkiä otsaansa eivätkä käteensä. He heräsivät eloon ja hallitsivat yhdessä Kristuksen kanssa tuhat vuotta. 5

Muut kuolleet eivät heränneet eloon, ennen kuin tuhat vuotta oli täyttynyt.

Tämä on ensimmäinen ylösnousemus. 6

Autuaita ja pyhiä ovat ne, jotka pääsevät osallisiksi ensimmäisestä ylösnousemuksesta! Heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he ovat Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta.

Vierailija
24/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Jumala kun heittää syntisen ikuisiksi ajoiksi tuleen kitumaan :D   Vedotkaa vaan ihmisen vapaaseen tahtoon mutta mielestäni tuollaisen salliminen on silti sadistista

Vierailija
25/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Jumala kun heittää syntisen ikuisiksi ajoiksi tuleen kitumaan :D   Vedotkaa vaan ihmisen vapaaseen tahtoon mutta mielestäni tuollaisen salliminen on silti sadistista

Me, sinä ja minä, olemme Jumalan luotuja eikä meillä ole osaa arvostella Luojan Kaikkivaltiaan töitä.

JES. 55:8-9 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.

Vierailija
26/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me, sinä ja minä, olemme Jumalan luotuja eikä meillä ole osaa arvostella Luojan Kaikkivaltiaan töitä.

JES. 55:8-9 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.

Jaa että Jumala on kaiken arvostelun yläpuolella? Kuulostaa aika diktaattorilta, ihan Pohjois-Korea tulee mieleen

Vierailija
27/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on oikeus. En minä mikään artefakti ole. Minun ajatukseni eivät ole sinun ajatuksiasi.

Vierailija
28/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole Jeesuksen Kristuksen oma, olet sielunvihollisen palvelija. Mitään välimuotoja ei ole. Kahta tietä ei voi kulkea.

Ja noinkos se teidän jeesuksenne siellä raamatussa sanoi.....  :D

Jaa ei sanonut? Sitähän minäkin.

No niin, nyt liittää satukirjan analysointi. Menen ulos, siellä on upea ilma!

Vierailija
29/29 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole minkään satuolennon luoma, pälli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi