Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako shoppailuhimoosi se, kun kirppiksellä näet himoitsemasi vaatteen tai merkin vaatteita virttyneenä?

Vierailija
07.05.2019 |

Vai joku muu herätys.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kirpparit on wt kansan paikkoja. Asioin vain liikkeissä, missä myydään uusia vaatteita.

Vierailija
2/6 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti. - Enemmän se kasvattaa uskoa (lue harhaluuloa), että seuraavalla kerralla kannattanee ostaa se kalliimpi vaihtoehto ja elää harhoissa, että se olisi laadukkaampi ja kestävämpi kuin se halvempi (, johon minulla on/ oli varaa).  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei mitään shoppailuhimoa ole, mutta joskus huvikseni selailen esim. Wishin vaatteita. En ole tilannut mitään, kun lukenut niin paljon huonoja kokemuksia. Aina välillä siellä osuu silmään joku kivan näköinen vaate, ja hetken sitä jo miettii että ehkä tämä ei olisi niin huonoa laatua, pitäisikö... Sitten siirryn sinne tuotearvostelujen puolelle, mihin ihmiset on kuvanneet saman rätin itsensä päällä, ja ne roikkuu ja röllöttää aina niin ihmeellisesti (tai siis tavallisesti), kun niitä ei ole mallattu samoin kuin mallin päälle, ja heti kuolee leikitteleväkin ajatus tilaamisesta. Juuri noin se istuisi minunkin päälläni, eli huonosti. =D

Vierailija
4/6 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Ostan lähes kaikki vaatteeni kirppiksellä ja myyn niissä myös useammaan kerran vuodessa. Huomenna alkaa mun pöytävaraus, tänään viedään miehen kanssa vaatteet ja muut tavarat hinnoiteltuna pöytään odottamaan aamua

Vierailija
5/6 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailuhimo katosi, kun tajusin, että tähän taloon ei mahdu enää ainuttakaan tavaraa.

Vierailija
6/6 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Konmari kirjan. Kävin kodin läpi metodilla ja tarpeetonta tavaraa tuli paljon. Ne, kun myin, kyllä shoppailuhimot hävisivät heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi