Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myöhästyin kolmannen kerran töistä tässä kuussa

Vierailija
07.05.2019 |

Joudun henkilöstöosaston muijan puhutteluun :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele :D

Vierailija
2/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee ajoittaa matka oikein? Oma vika...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Porvoosta?

Vierailija
4/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myöhästyn joka päivä

Vierailija
5/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takarivin tyttö ei hr muijia pelkää.

Vierailija
6/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisit joutua työttömäksi.

Vierailija
7/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takarivin tyttö ei hr muijia pelkää.

Ei pelkää ei, mutta saa alkaa myymään pi m ppaa ja ruskeeta reikää kun tuo työpaikka lähtee alta.

Vierailija
8/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, minun työkaveri myöhästyy joka viikko ainakin kerran. Se ei vaan pääse sängystä ylös, tosi rasittavaa kun toinen on aina myöhässä ja vielä asiakaspalvelutehtäviin. Eli jos minulle jotain sattuisi matkalla niin kukaan ei olisi avaamassa toimistoa. Hän vielä asuu ihan kilometrin päässä toimistolta, joten työmatka ei ole ongelma, polkee sen ihan hetkessä toimistolle. Mutta kun joka päivä pitää torkuttaa, niin ei vaan pääse sängystä ylös. Olen yrittänyt sanoa kiltisti ja vähemmän kiltisti, mutta tilanne vaan ei parane, hän myös varastaa toisesta päästä, eli lähtee aina jokusen minuutin aikaisemmin, joten minä joudun aina jäämään jos tulee asiakas tai pyhelin soitto asiakkaalta.

Eilen sain tarpeeksi, ja sanoin esimiehelle, että sanon itseni irti jos tähän ei tule muutosta. Hän nyt miettii mitä tehdä asialle, varoitukset eivät ole auttanut, hän on kuitenkin tosi kiva tyyppi ja silloin kun on paikalla tekee ahkerasti töitä. Ehdotin kellokorttia, silloin minun plussat tulisi minulle ja hänelle tulisi minus tunteja, joka on tehtävä sisään. Silloin pomot näkisivät kuinka paljon hän on myöhässä lähes joka toinen päivä.

Vierailija
9/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein, minun työkaveri myöhästyy joka viikko ainakin kerran. Se ei vaan pääse sängystä ylös, tosi rasittavaa kun toinen on aina myöhässä ja vielä asiakaspalvelutehtäviin. Eli jos minulle jotain sattuisi matkalla niin kukaan ei olisi avaamassa toimistoa. Hän vielä asuu ihan kilometrin päässä toimistolta, joten työmatka ei ole ongelma, polkee sen ihan hetkessä toimistolle. Mutta kun joka päivä pitää torkuttaa, niin ei vaan pääse sängystä ylös. Olen yrittänyt sanoa kiltisti ja vähemmän kiltisti, mutta tilanne vaan ei parane, hän myös varastaa toisesta päästä, eli lähtee aina jokusen minuutin aikaisemmin, joten minä joudun aina jäämään jos tulee asiakas tai pyhelin soitto asiakkaalta.

Eilen sain tarpeeksi, ja sanoin esimiehelle, että sanon itseni irti jos tähän ei tule muutosta. Hän nyt miettii mitä tehdä asialle, varoitukset eivät ole auttanut, hän on kuitenkin tosi kiva tyyppi ja silloin kun on paikalla tekee ahkerasti töitä. Ehdotin kellokorttia, silloin minun plussat tulisi minulle ja hänelle tulisi minus tunteja, joka on tehtävä sisään. Silloin pomot näkisivät kuinka paljon hän on myöhässä lähes joka toinen päivä.

Kellokortti ja liukuva työaika ovat ratkaisu ikuisille myöhästelijöille. Elämäni pelastus oli liukuva työaika, koska nyt olen aina ajoissa ja voin tehdä tunnit illtapäivästä tai jopa viikonloppuna <3