Mikä on tekosyysi tehdä pussimuusia oikean perunamuusin sijaan?
Kommentit (43)
Yleensä teen muusin itse perunoista, mutta joskus kaipaan nostalgiasyistä "mökkimuussin" erityistä makua.
Asun yksin, enkä vitsi tehdä itselleni pelkästään muusia. Valmispakkauksesta saan just sen määrän mitä syön yhdellä aterialla. Kätevää.
Perunoiden kuorinta on työlästä....ei oo muuta syytä.
Oikea muussi on paskaa, pussimuussi on sen sijaan hyvää, nam nam.
Koska tykkään siitä ja sähän et voi vaikuttaa siihen mitä mä syön. Syön vaikka paskakokkareita jos haluan.
Kuuluu lempiruokiini. Siis se pussimuusi.
Teen sen takia sitä jotta sua vtuttaisi, tai muita jotka tekevät sen itse alusta loppuun perunat kuorien ja keittäen.
Yleensä pussimuusia tehdessä on juuri saapunut kotiin ja kaikilla on nälkä. Sitä vaan lämmittää lisukkeeksi eilisiä lihapaloja ja laittaa pussimuusia tulemaan. Päästään nopeasti syömään.
Koska tykkään kaikenlaisista pussukoista.
Lidlin pussimuusi on hyvää ja nopea valmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pussimuusi on hyvää ja nopea valmistaa.
Täytyykin kokeilla.
Sitä minä mietin miksi joku tekee helppouden nimissä pussimuussia kun pakastimesta saa nykyään muussivalmisteita jotka on 100% perunaa.
Nälkä ja kiire -> vatsa pitää täyttää jollain.
Laitan kyllä tavallista muusiakin.
Olen laiska sontiainen.
Käytän kylläkin Apetit valmis perunamuusia, lisää vain vesi ja valmistuu mikrossa 7min 🙌
Perunamuusi on maailman simppeleintä tehdä itse. Hävetkää, laiskurit.
Lihaa ja perunaa kirjoitti:
Olen laiska sontiainen.
Käytän kylläkin Apetit valmis perunamuusia, lisää vain vesi ja valmistuu mikrossa 7min 🙌
Ja perunat keittää 10 minuutissa...
Vierailija kirjoitti:
Lihaa ja perunaa kirjoitti:
Olen laiska sontiainen.
Ja perunat keittää 10 minuutissa...
No sähän voit tulla keittämään ja kuorimaan ne kun ei ole vaivaa kerta.
Vierailija kirjoitti:
Teen sen takia sitä jotta sua vtuttaisi, tai muita jotka tekevät sen itse alusta loppuun perunat kuorien ja keittäen.
Ei minua ainakaan vituta, päinvastoin. Minusta on äärimmäisen hauskaa, että sinä syöt kusen makuista paskaa.
Helppoa, nopeaa, ravintoköyhää vatsantäytettä. Voin sitten viettää "laatuaikaa" sairaan perheeni kanssa kun ei mene ruuanlaittoon aikaa.