Miehen ihannepituus
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 175 cm, mies 169 cm. Pituus on niin epäolennainen asia etten pysty sanomaan mikä olisi ihannepituus. Kaikki muu ratkaisee.
Vaikka muut palstamiehet usein väittävätkin vastaan, niin oon samoilla linjoilla. Ite olen 167 cm miekkonen, ja kaikki edelliset kumppanini ovat olleet joko samanpituisia tai pidempiä (pisin heistä oli itseäni jopa yli 10 cm pidempi). Kyllä sen on havainnut, että tämä asia nopeasti menettää merkityksensä kun muuten natsaa. Nyt olen tosin sinkkuna, mutta eipä se pituudesta johdu :D
M25
Onpa ihanaa kuulla mieheltä kerrankin tällainenkin kommentti, eikä sitä ainaista en-saa-ikinä-naista-kun-olen-niin-lyhyt. Hyvä hyvä!!!
Ihannepituus olisi n. 192 cm.
Myönnän olen pinnallinen, pidän pitkiä miehiä seksikkäänä koska olen itsekin pitkä. Kivittäkää.
T. N 178 cm
Kyllä lämmitti mieltä tämä! T:182,5cm
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kamalaa että miehiä arvostellaan niiden pituuden perusteella, mutta sitten akat toitottaa tätä kehopositiivisuuttaan. Hohhoijjaa. Ja joo, olen nainen.
Kun mulla on vähän sellainen kutina, että AP on mies. Lyhyt mies. Lyhyt mies, joka salaa toivoo että kaikki naiset vastaisivat vähintään 180cm. Näin lyhyt mies voisi tulla valittamaan, kuinka hän ei koskaan saa naista koska naiset ovat inhottavia ja pinnallisia eivätkä kelpuuta lyhyttä miestä. Niin hänellä olisi taas turvariepu jossa roikkua, ettei tarvitsisi myöntää itselle että se on se kitkerä luonne joka karkottaa naiset.
Tässä kysyttiin ihannemiestä, josta ei edes tiedetä mitään muuta ulkonäöstä tai luonteesta kuin pituus. Veikkaan, että suurin osa on vastannut hieman yli oman pituutensa, ja muutama ehkä reilummin enemmän. Itseni ainakin on onnistuneesti jo lapsena media manipuloinut odottamaan, että esimerkiksi suutelemaan ojentautuessa katson hieman ylöspäin.
Olisin vastannut 175-185cm mutta sellaista vaihtoehtoa ei ollut. Todellisuudessa mulle riittää että mies olisi vain minua pitempi, itse olen 164cm. En innostu itseäni lyhyemmistä tai ylipitkistä eli 185cm--> mutta ei pituus ole kynnyskysymys kuitenkaan jos muuten mies on aivan mahtava.
Ei ole pituudella ollut ikinä merkitystä enkä ketään ole ikinä mitannut. Eka poikaystävä oli varmaan alle 170 cm, elämäni intohimoisimmat rakkaudet suunnilleen samaa luokkaa, ex-aviopuoliso 190 cm (oli hänkin alussa intohimoinen rakkaus mutta sitä ei tule niin ajateltua kun loppuaika oli katkeraa väkisin vääntämistä), nykyinen avopuoliso sanoi joskus olevansa 178 cm.
En edes erota silmällä muutaman sentin pituuseroja enkä ymmärrä mistä tämä pituusjankutuson yhtäkkiä ilmestynyt.
Olen 160 pitkä nainen, joten itseäni pidempiä miehiä riittää. Ei siis niin väliä - kunhan pidempi ja kookkaampi. (Jos nyt tarkoitetaan minkä kokoisten miesten perään pää kääntyy, voihan se sielunkumppani periaatteessa olla vaikka 155 cm, tosin aviomies on tasan 180)
Vastasin 170-180 koska niillä main paras, 2-metrinen on joo liikaa omaan makuun. Tosin olisin mielelläni itsekin vaikka 165 pitkä... No mutta läheltä liippaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185-190 on ehdottomasti paras.
Varmaan myös tummanruskeat hiukset ja silmät, eikö vain?
Tietenkin.
Aivan lapsellinen aloitus. Kertoo aloittajasta sen, että on pintaliitäjä, johon en uhraisi aikaani saati kiinnostustani jos olisin mies. Kun oikea osuu kohdalle, huomaa ettei ulkonäkö saati pituus olekaan loppupelissä määräävä tekijä puolin eikä toisin.
Jykevä leuka ja metsästäjän silmät (mitä ne ikinä onkaan).
Tyhmä gallup, en vastaa. Mies saa olla lyhyt, muttei hento. Pitkä kukkakeppi on yhtä vastenmielinen kuin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Aivan lapsellinen aloitus. Kertoo aloittajasta sen, että on pintaliitäjä, johon en uhraisi aikaani saati kiinnostustani jos olisin mies. Kun oikea osuu kohdalle, huomaa ettei ulkonäkö saati pituus olekaan loppupelissä määräävä tekijä puolin eikä toisin.
Juuri näin, mitä tästä enää jauhamaan.
Ihanne olisi 185-200 cm. Mutta todellisuudessa ihminen on paljon muutakin kuin pituus. Jos muuten olisi sopiva mies, voi olla vaikka yhtä pitkä mies kuin itse olen, 170 cm. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Olisin vastannut 175-185cm mutta sellaista vaihtoehtoa ei ollut. Todellisuudessa mulle riittää että mies olisi vain minua pitempi, itse olen 164cm. En innostu itseäni lyhyemmistä tai ylipitkistä eli 185cm--> mutta ei pituus ole kynnyskysymys kuitenkaan jos muuten mies on aivan mahtava.
Minäkin olisin valinnut tuon ryhmän, itse olen 174cm. Olen seurustellut monesti itseäni lyhyempien kanssa, mutta ihanne tietysti olisi tuo hitusen pidempi.
Tutkimukset (ja myös palstan taannoinen pituusgallup) sanovat seuraavaa:
- miehen ihannepituus keskimäärin 185,5cm (todellinen keskipituus 179cm)
- naisten ihannepituus keskimäärin 167cm (todellinen keskipituus 166cm)
- naisten toivoma pituusero keskimäärin 20cm (todellinen pituusero 13cm)
- lyhyemmät naiset toivovat suurempaa pituuseroa
- miesten toiveskaala laajempi
- lyhyet miehet halukkaampia ottamaan pidemmän naisen