Luottotietomerkintöjä karkuun Ruotsiin?
Sain ison perinnön jolla pystyin maksamaan kaikki pois. Ehdin maksaa niitä ennestäänkin pois jo kymmenen vuoden ajan. Systeemi on kuitenkin sellainen että neljä vuotta olen edelleenkin mustalla listalla vaikka velat on maksettu. Haluan aloittaa uuden elämän lasteni kanssa, ja olen suunnitellut että ruotsin kielen taitoisena voisin muuttaa Ruotsiin. Täällä en saa edes työpaikkaa merkintäni tähden. En mitään.
Kommentit (17)
Voit aloittaa puhtaalta pöydältä. Toki jos taas ryssit asiasi on tilanteesi taas sama.
Ei onnistu. Pankit tekevät yhteistyötä ja esim Nordea toimii monessa maassa joten saavat tietosi.
Suosittelen myös vaan istumaan tuomiosi suomessa. Siitäs sait!!
En tiedä miten on luottotietojen kanssa. Velkoja pakoon ei kuitenkaan Ruotsiin pääse koska Suomella ja Ruotsilla on keskinäinen sopimus tähän liittyen. Muistaakseni Tanskaan pääsee sitten jo velkojakin karkuun huomattavasti paremmin. Mutta luottotiedot sinänsä on tietysti vähän eri asia.
Ei se muuttaminen auta, vaan se että otat opiksesi ja kärsit seuraukset. Lapsillekin annat huonoa esimerkkiä kun jätät ongelmat hoitamatta
No, Ruotsissa tuskin saat edes asuntoa tai sähkösopimusta
Vierailija kirjoitti:
Maksa velkasi LOINEN!!
Lue aloitus, ennen kuin kommentoit.
Kiitos vastauksista.. eli samassa jamassa olen Ruotsissakin. Hyvä tietää sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen myös vaan istumaan tuomiosi suomessa. Siitäs sait!!
Tuomion ? Ap maksanut velat kaikki. En minä ainakaan mitään tuomiota kärsinyt, ulosotolle maksoin ja se oli siinä. Luottotiedot palautuivat muutamassa vuodessa. Töissä koko ajan. Kirjoitat kuin tahtoisit rankaista.
Veljeni menetti luottokelpoisuuden Ruotsissa asuessaan. Muutti Suomeen ja yritti aloittaa alusta. Valitettavasti kaikki tiedot hänen veloistaan, luottokelvottomuudestaan seurasi perässä.
Ap ja muut luottotiedottomat ovat saastaa. VELAT PITÄÄ MAKSAA! Ap lähtee karkuun ja pakenee Hyh!
Eli vaikka velat on maksettu niin luottotietorekisterimerkinnät ovat muissa maissa nähtävillä?
Muuta mieluummin Espanjaan tai Portugaliin muutamaksi vuodeksi jos perintöä on jäljellä
Eipä näytä kukaan tietävän täällä oikeasti mitään. No, enpä kyllä itsekään tiedä mutta en sentään hauku ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ap ja muut luottotiedottomat ovat saastaa. VELAT PITÄÄ MAKSAA! Ap lähtee karkuun ja pakenee Hyh!
Kuules nyt a.pina. AP on maksanut velkansa - opettele v.it.tu lukemaan edes aloitus ennen kuin riennät oksa kovana kommentoimaan typ.eryyksiäsi.
Kärsi seuraukset ja ota opiksesi luuseri!