Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yli miehestä?

Fuckthisshit
06.05.2019 |

Nyt kaikki vinkit kehiin.

Oltiin aluksi kavereita, mutta tunteet tuli peliin.. tapailtiin 2-3kk, kunnes mies lähti työreissuun ja oli siellä päättänyt, että parempi vaan olla kavereita, kun suhteesta ei mitään tule hänen reissujen vuoksi.

No meni muutama viikko, mies soitti ja kertoi puolen tunnin puhelussa miettineensä asioita, että ei halua menettää minua ja haluaa oikeasti vielä yrittää ja jatkaa tapailua.. Tämä tapahtui lauantaina ja näimmekin sitten useana päivänä.. Mutta seuraavana perjantaina mies olikin mennyt baarista toisen naisen luo yöksi, vaikka kuulemma mitään ei ollut tapahtunut..

Eli nyt on niin vaikeaa säätöä ja vääntöä, että minun riittää kärsivällisyys. Tähän asti olen odottanut ja antanut mahdollisuuksia, enää en jaksa. En edes tiedä tekikö mies väärin, koska emme seurustelleet tai ollut sopinut mistään pelisäännöistä. Ärsyttää vain tuollainen pskan jauhanta, ja sitten teot puhuu ihan toista. Sain kaveriltani kuulla tästä, että on ollut toisen naisen luona..

Laitoin hänelle viestiä, että tämä on tässä, en jaksa enää. En ole kenellekään mikään vaihtoehto.

Mutta se hankalin, kuinka repäisen itseni irti tästä oikeasti? Etten enää ajattele miestä, en odota häneltä viestiä, en vastaa heikkona hetkenä, jos hän alkaa taas lässyttää jotain.. Vielä hankalampaa tämä on, että liikumme samassa kaveriporukassa.

Ei olla mitenkään juteltu tätä juttua läpi. En vaan jaksa ja miehestä tuskin saisi mitään irti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, vaikeaa se on. Parasta vaan katkaista kaikki kontaktit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla