Viesti naapurilleni
OLE HILJAA. Älä joka päivä käy huutamassa ja möykkäämässä pihalla, herätät joka kerta vauvani. Ole vihdoin hiljaa edes viikko.
Kommentit (20)
Minun viestini minun naapurille on, että lopeta veden tuhlaaminen taloyhtiön laskuun.
Nyt pitäisi löytyä kanttia mennä sanomaan tuo suoraan naapurille. Mä en vaan ymmärrä, kun jotkut laittaa tänne "terveisiä" jollekin toiselle henkilölle. Menkää suoraan sanomaan asianomaiselle!
Minun viestini naapurille on: Panisin
Vierailija kirjoitti:
Minun viestini minun naapurille on, että lopeta veden tuhlaaminen taloyhtiön laskuun.
Enkä lopeta. Pidä sä huoli omista asioistasi. Taloyhtiö on hyvä vaan ja asentaa vesimittarit ja laittaa laskun kulutuksen mukaan, jos näkevät asukkaiden vedenkulutuksen ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
No mä en panisi sua. Tyydy vaan siihen omaan nyrkkiisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama viesti myös naapurilleni. Taidanpa jopa kysyä pikapuoliin onnistuisiko.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti menee perille.. Näyttääkö naapuri av-mammalta?
Ei. Hän on mies. Mutta hänen vaimo voi olla av-mamma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi löytyä kanttia mennä sanomaan tuo suoraan naapurille. Mä en vaan ymmärrä, kun jotkut laittaa tänne "terveisiä" jollekin toiselle henkilölle. Menkää suoraan sanomaan asianomaiselle!
En uskalla sanoa suoraan. Olen pienikokoinen nainen, vauva on aina mukanani, ja tämä naapuri on iso vihainen mies. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto jos mun naapurin äijä ois kirjottanu tän 😂 Onneksi todennäköisyys on pieni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama viesti myös naapurilleni. Taidanpa jopa kysyä pikapuoliin onnistuisiko.
Liityn iloiseen joukkoonne. Minulla on kyllä kaksikin, tai ehkä kolme, joiden kanssa voisin kahvitella vaikka koko päivän. Moi, naapurit!
En panis AV-mammaa vaikka lirputtelis hiivaista vaginaansa nenäni edessä.
Ja kuinkahan usein se vauvasi huutaa?
Voisitko yläkerran naapuri lopettaa sen paukuttamisen tai hakea apua?
Tätä kautta se pyydettynä se auttaa yhtä paljon kuin päiväkirjaan kirjoitettuna.
viesti naapurille: hommaa uus mies ja muuta pois. 2 chichuahuaa + 2 adhd kersaa pienessä kämpässä .
tosin voi olla vaikea löytää kun lapset ruskettuneempia kuin suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko yläkerran naapuri lopettaa sen paukuttamisen tai hakea apua?
Minulla tällainen: Voisitko alakerran naapuri lopettaa sen raahaamisen tai hakea apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä lopeta. Pidä sä huoli omista asioistasi. Taloyhtiö on hyvä vaan ja asentaa vesimittarit ja laittaa laskun kulutuksen mukaan, jos näkevät asukkaiden vedenkulutuksen ongelmana.
Ihanaa kun sai muutettua vesimittarilliseen asuntoon. Ei tarvitse miettiä pahastuuko nipottaja tädit tai sedät. Enkä sitä nyt niin miettinytkään, mutta kun supinaa kuului "hillittömästä" veden käytöstä olisi kernaasti tehnyt mieli rouvalta kysyä: pitäisikö kysellä isännöitsijältä mihin voisin maksaa vesilaskua erikseen kun se sisältyy vuokraan mutta hyvyyttäni ajattelin. Suihkukertoja tai pyykkikertoja en nyt kuitenkaan aio vöhentää.
Tuli mieleeni aika kun tyttäreni oli koliikkivauva. Naapuri tuli sanomaan, että paljon itkee yöllä teidän vauva. Yllättäen tiesin asian, kanniskelin häntä mieheni kanssa vuorotellen, olohuoneen mattoon jäi selvä rinki, kun kehää siinä kiersimme. 😂
Kurjaahan se huuto oli meille kaikille, mutta siitäkin selvittiin. Tyttö sai veljenkin, emme ole lannistuvaa tyyppiä, mieheni ja minä, ja kaikkien iloksi poika nukkui kuin tukki, ja tuttavat kyselivät, että itkeekö hän koskaan.
Nyt itkuiikka ja veljensä ovat nelissäkymmenissä, hyvät niistä tuli, molemmista!
Toivottavasti menee perille.. Näyttääkö naapuri av-mammalta?