Mikseivät ketjuni ikinä menesty
Olen yrittänyt jo vaikka kuinka monta kertaa saada hitttiketjua aikaan. Provoa, oikeita tarinoita, peukutusketjuja, gallupeja, ihan kaikkea. Jotkut ovat olleet jopa aika hyviä. Ikinä en ole silti saanut viittätoista enempää vastauksia. Missä on vika?
Kommentit (16)
Valkoisen paperin syndrooma useimmiten syynä.
Ota kolmas vastaus, jospa se tästä liitäisi vähän pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se persu-spämmääjä?
En ole. Teiniäitiprovoja kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se persu-spämmääjä?
En ole. Teiniäitiprovoja kyllä löytyy.
Mitä käytät syöttinä? Teinien sopimattomuus äidiksi ei pitkälle kanna, kuten eivät faktat yleensäkään.
Sama juttu mullakin. Max 1 sivu tulee täyteen vastauksia. :D
Taidat keskustella nytkin itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat keskustella nytkin itseni kanssa.
Mistä tiedät?
Provoilijaksi synnytään, ei opita t. provo-pro
Koska toimit vääristä syistä. Yrität epätoivoisesti synnyttää keskustelua, koska sinulle suosittu ketju on saavutus. Ongelma on siinä, ettei sinulla ole oikeasti mitään kiinnostavaa sanottavaa. Anna kun arvaan, yrität myös epätoivoisesti saada somessa tykkäyksiä?
Saat sentään sivullisen vastauksia. Se on jo jotain verrattuna minun avauksiini. Olen yrittänyt saada tällä palstalla älyllistä keskustelua aikaiseksi. 2 vastausta on jo hyvä saavutus. Lisäksi moni aloitukseni on poistettu heti alkuunsa. Olen jo luovuttanut. Vaikka välillä tulee mieleen aiheita, joista olisi mielenkiintoista keskustella, en tee niistä tänne avausta.
Yhteen hiukan provosoivaan aloitukseeni tuli yllättäen yli 2 sivua kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Koska toimit vääristä syistä. Yrität epätoivoisesti synnyttää keskustelua, koska sinulle suosittu ketju on saavutus. Ongelma on siinä, ettei sinulla ole oikeasti mitään kiinnostavaa sanottavaa. Anna kun arvaan, yrität myös epätoivoisesti saada somessa tykkäyksiä?
Liian kauan palstalla käyneenä olen kylläkin havainnut, että täällä ovat hyvin usein aktiivisina keskustelut, jotka on aloitettu väärästä syystä.
Palsta ei automaattisesti toimi niin, että hyveelliset ap:t saavat ketjunsa menestymään, ja epätoivoiset suosion kerääjät eivät.
Useimmiten ketjun suosio on kiinni siitä, miten onnistuu manipuloimaan muut vastaamaan ketjuihinsa. Ja epärehellinen itselleen vastaaminen muka muina henkilöinä myös auttaa.
Surullista mutta totta, että törkeimmät trollit täällä parhaiten ääneen pääsevät.
Onneksi täällä sentään on jotain sensurointia eikä samanlaista "sananvapauden" ihannointia kuin jossain Yl*laudalla.
Tee joku masennuslääkeketju, ne on tämän päivän provotrendejä.
Kehut liian vähän Li Anderssonia, perustuloa, vihervasemmistoa ja m44 h4nmuuttajia.