Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen ihmisille joilla on kutsumus?

Vierailija
06.05.2019 |

Joku hyvä syy minkä avulla he tekevät enemmän ja paremmin ja valittavat vähemmän. Elämällä on tarkoitus eikä se ole palstailu eikä tempparit.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain lailla olen kateellinen ihmisille, joilla ylipäätään on innostusta tehdä jotain.

Vierailija
2/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsumukseni on korkata mahdollisimman monta neitsytperäreikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pidän sitä jopa suurimpana syynä siihen miksi monista ei oikein tule mitään tai että on alalla joka ei oikein tunnukaan omalta. Sen puutetta siis.

Vierailija
4/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sikäli kun itse en terrveydellisistä syistä pysty lapsuuteni unelma-ammattiin

Vierailija
5/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi, vaan pikemminkin ihailen ihmisiä, joilla on kutsumus. Heidän ei tarvitse haahuilla, vaan he tietävät, mitä haluavat ja mitä tekevät. Kutsumus voi olla niin hengellinen kuin maallinenenkin, esim. papit vs. lääkärit.

Vierailija
6/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsumukseen yhdistetään raha, että ei tarvitse maksaa kunnon palkkaa, koska henkilöllä on kutsumus, en tietenkään kadehti, vaan joko vihaan tai säälin. Ilman palkkaa työhön suostuvat pilaavat myös muiden työtä tekevien mahdollisuudet saada ansaitsemaansa palkkaa. 

Vierailija
7/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleeni kadehtia.

Vierailija
8/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän. Olen nyt lähestulkoon keski-ikäinen ja huomaan, että oma ala ei herätä enää minkäänlaisia intohimoja. Se ei olisi ongelma, jos jokin muu ala sitä tekisi, mutta ei. Kuten joku tuossa edellä sanoikin, tällainen intohimon puute on varmasti suurin syy siihen, että ihmisestä ei tule mitään menestyjää. Ei sitä vain jaksa nähdä vaivaa sellaisen asian eteen, joka on pohjimmiltaan tunnetasolla yhdentekevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi