Onko miehen koolla väliä?
Kommentit (9)
Exällä oli iso. Pantiin pelkästään lähetyssaarnaajassa, koska kaikki muut asennot teki kipeää.
Itselläni on pieni. Onnekseni on olemassa aasialaisia tiukkoja naisia eikä pelkästään suomilörtsyjä.
On. liian pieni on pieni ja liian iso iso
On väliä.. Eiköhän tässä tarkoteta ihan siis fallosta😀.. No osa menee sit aasialaisiin, reikä kullekin🤣👍
Miehen itsensä koolla on minulle väliä. Pieni ja laiha mies ei vain sytytä, ei sille mitään voi. Pituus ei ole niin justiinsa, lyhyempikin mies käy, kunhan ei ole heiveröinen! Tähän voi kuka tahansa mies ihan itse vaikuttaa urheilemalla ja syömällä kunnolla.
Peniksen koolla ei ole minulle väliä. Oikeasti. En ole seksin suhteen yhtään kevytkenkäinen, eli jos miehen kanssa sänkyyn asti päädyn, se tarkoittaa sitä, että minulla on jo voimakkaita tunteita häntä kohtaan ja olen todella ihastunut. Siinä kohtaa joku yksi biologinen ominaisuus merkitsee hyvin vähän.
N25
Vierailija kirjoitti:
Miehen itsensä koolla on minulle väliä. Pieni ja laiha mies ei vain sytytä, ei sille mitään voi. Pituus ei ole niin justiinsa, lyhyempikin mies käy, kunhan ei ole heiveröinen! Tähän voi kuka tahansa mies ihan itse vaikuttaa urheilemalla ja syömällä kunnolla.
Peniksen koolla ei ole minulle väliä. Oikeasti. En ole seksin suhteen yhtään kevytkenkäinen, eli jos miehen kanssa sänkyyn asti päädyn, se tarkoittaa sitä, että minulla on jo voimakkaita tunteita häntä kohtaan ja olen todella ihastunut. Siinä kohtaa joku yksi biologinen ominaisuus merkitsee hyvin vähän.
N25
Linjassa pikkukakkosten teesien kanssa. Hyvä.
On! Hyi että prinssinakit on kamalia🤮. Ei tunnu sisällä ja olen kuullut että ne joilla pieni joutuvat menemään maksullisiin.