Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lestadiolaisilta jäänyt näkemättä sitten elokuvatkin

Vierailija
06.05.2019 |

vai saiko niitä katsoa mutta telkkaria ei?

Esim. Tuntematon sotilas mustavalkoinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät yleensä katso elokuviakaan.

Vierailija
2/10 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään jaksaa kiinnostaa tämä outo friikkisirkusyhteisö? Minä pysyn kaukana ja annan niiden katsoa tai olla katsomatta elokuvia. Ei kiinnosta kunhan pysyvät omalla puolellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkolaiskylässä pohjoispohjanmaalla englanninopettaja kertoi miten ylioppilaskirjoitukset olivat menneet penkin alle sinä vuonna kun aiheena olivat olleet Oscarit. Oli selitetty kaikenlaista Oscar pojan seikkailuista amerikassa ja elokuvista.

Vierailija
4/10 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahkolaiskylässä pohjoispohjanmaalla englanninopettaja kertoi miten ylioppilaskirjoitukset olivat menneet penkin alle sinä vuonna kun aiheena olivat olleet Oscarit. Oli selitetty kaikenlaista Oscar pojan seikkailuista amerikassa ja elokuvista.

Mä en tiedä, onko tää urbaanilegenda vai totta, oon kuullut minäkin tämän joskus 90-luvulla.

Vierailija
5/10 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään jaksaa kiinnostaa tämä outo friikkisirkusyhteisö? Minä pysyn kaukana ja annan niiden katsoa tai olla katsomatta elokuvia. Ei kiinnosta kunhan pysyvät omalla puolellaan.

Tietyillä alueilla heitä ei voi välttää kohtaamasta, ja heillä on paljon valtaa koska heitä on paljon.

Vierailija
6/10 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään katso elokuvia vaikken lestadiolainen olekaan. Ei se mikään pakko ole, varsinkaan Hollywood-roskan katsominen.

Vierailija
7/10 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo ettei lue kirjoja niin sitähän pidetään aivan järkyttävänä. Tv:n (ja elokuvan ja teatterin?) välistä jättämistä pitäisi kuitenkin ymmärtää?

Vierailija
8/10 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellettyä on TV, elokuva ja teatteri.

Vierailija
9/10 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole tietenkään kiellettyä...

"Uskovaiset eivät vain halua tehdä joitain asioita, valinta on henkilökohtainen..."

Nyt sitten joku tekee henkilökohtaisen valinnan ja käy teatterissa.

Rauhanyhdistyksellä huolestutaan henkilön sielun tilasta ja kutsutaan puhutteluun.

Vierailija
10/10 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häävideoita sukulaisten häistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi