Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnitättekö huomiota muiden naisten kulmakarvoihin?

Vierailija
05.05.2019 |

Tuli vain mieleen, kun itse hermoilen omieni kanssa päivittäin. Koitan saada niistä symmetriset ja keskityn niihin aivan liikaa. Mietinkin, että huomaakohan kukaan loppujen lopuksi eroa, olenko suurennellut asian oman pääni sisällä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamaliin tekokulmiin vain, en luonnollsiin. Toisilla, kuten omalla tyttärelläni on niin täydelliset kulmakarvat että niitä tulee ihailtua ihan ääneenkin.

Vierailija
22/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne mustat palkit viis senttiä omien kulmakarvojen yläpuolella on ihan hirveet. Luonnollisia ei juuri edes huomaa.

Ja se että ne on vedetty ihan väärään kohtaan, liian lähelle tai kauas toisistaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä käydä ottamassa microblading kulmia jos ja kun pitää uusia niin usein ja joutuu myös meikkaamaan jos kuluu pois tietyistä kohdista.  Siis arpeuttaa koko ajan jatkuvasti ihoaan.

Kassanaisella näin ihmeelliset mustat pötkylät ja ajattelin EI SAATANA.

Vierailija
24/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä katon ihan ekana ne! Mutta en missään nimessä arvostellen. Ei kulmien kuulukaan olla kaksoset, vaan siskokset

Vierailija
25/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson ihmisissä aina kulmakarvoja koska niillä on hyvin suuri merkitys koko yleisilmeeseen. Jos niissä ei ole mitään vikaa niin en vaan ajattele asiaa sen enempää. Jos niissä on jokin hassusti iskee myötähäpeä.

Miksi tätä alapeukutetaan?

Vierailija
26/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän, jos ne on liian tummat tai liian paksut tai luonnottoman kaarevat. Esim. Pippa Laukalla on ihan liian tummat kulmakarvat, hänen tosi vaaleaan väritykseensä sopimattomat. Liian tummat kulmakarvat vanhentaa ja tekee vihaisen näköiseksi.

Vierailija
27/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä. Omiini tuli vähän aikaa sitten yhtäkkiä kolo. Olin järkyttynyt ja hieman ahdistunut miten sellaisen meikkaa piiloon.

En yleensä käytä paljon meikkiä joten välineistökin oli rajoittunut.

Muiden kulmia en katsele.

Vierailija
28/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan yhden personal trainerin instaa saadakseni treenivinkkejä. Hän on hyvin kaunis vaalea nainen ja on miltei aina ilman meikkiä. Joissakin kuvissa hän on kuitenkin meikannut itselleen mustat vihaiset palkkikulmat. Ne on aivan hirveät :(

Vierailija
29/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paitsi jos ne on sellaiset että niitä ei voi olla huomaamatta. Esim. liian paksut ja liian tummat henkilön ihoon verrattuna, joillain nuorilla tytöillä näkee tätä. Joillain on piirretyt paksut ja tummat kulmat ja muuten meikitön valkonen naama niin näyttää aika järkyttävältä.

Vierailija
30/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, jos jollakulla erityisen kauniit, siipimäiset kulmat. Sellaiset vaikka kuin hänellä:

https://images.app.goo.gl/SWWXBLn6tVRSNp3TA

Vierailija
31/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin vain, jos kulmakarvat jotenkin pomppaavat naamasta. Eli vaalealla ihmisellä on vaikka todella tummat ja paksuiksi maalatut palkkikulmat.

Vierailija
32/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en paitsi jos huomiota herättävät niin saatan vilkaista.

Mukava kuulla ettei muutkaan, en itse meikkaa/värjää kulmiani ja välillä kun joku tuijottaa niin oon ajatellut että eikai se arvostele mun vaaleita värjäämättömiä kulmia.

Vierailija
33/33 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnitän huomiota. Etenkin viivoihin ja hassusti muotoiltuihin ja "siittiöihin".  Ikinä en kuitenkaan muista nähneeni naisella liian rehottavia kulmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän