Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koira tyhjentää anaalirauhasensa sisällä!?

Vierailija
05.05.2019 |

Tapahtunut nyt kaksi kertaa ja jokaisen kerran jälkeen aivan tolkuton siivoaminen. Kummankin kerran jälkeen puristin anaalirauhaset tyhjäksi eivätkä olleet mitenkään erityisen täyden tuntuiset. Lisään vielä, että koira on vaikuttanut tapausten jälkeen nololta eli varmaan vahingossa tyhjentyneet?
Mistä tämä voi johtua auttakaa jos osaatte neuvoa ☹️

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei itse vaikuta siihen milloin anaalirauhaset tyhjenevät. Normaalisti ne tyhjenevät kakatessa, mutta voivat joskus tyhjentyä myös

- koiran säikähtäessä

- täysin rentoutuessa

- täysillä jännittäessä

- pieraistessa

Jos olet puristellut rauhasia sen jälkeen kun ne ovat ensin itsestään tyhjentyneet, niin loogisesti ajateltuna ei ne enää siinä vaiheessa olekaan täydet...

Vierailija
2/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh eli en voi siis tehdä tälle asialle mitään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennät ne ajoissa, etkä vasta sitten kun ne jo on tyhjentynyt

Vierailija
4/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä itse tyhjennellä, vaan kakatessa tyhjenee. Jos ei tyhjene, niin ruokavaliossa on jotain pielessä.

Vierailija
5/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäääh...

T. Koiraton

Vierailija
6/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koiran rauhaset olen aina tyhjentänyt käsin koska jotain ongelmia on kun täyttyvät liiaksi. Eläinlääkäri myös todennut että liian täyteen menevät. Välillä koira on syönnyt pelkkää raakaruokaa ym. ei auttanut rauhasten suhteen. Koira on nyt 7-vuotias ja ensimmäistä kertaa alkanut tyhjentämään rauhasia hallitsemattomasti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan