Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb Messenger: aktiivinen 1 min sitten

Fbmsg
05.05.2019 |

Eräs fb-kaverini näkyy fb-messengerissä lähes aina tilassa "aktiivinen 1 min sitten". Eli ensin on vihreä pallo, mutta kun avaan keskustelun, alkaakin tuo aika juosta: aktiivinen 1..2...3... jne min. sitten. Mistähän tuo johtuu? Ei vaikuta, että aktiivisuustieto nyt olisi ihan oikein, kun tämä on toistuvaa. Eikai hän sentään myöskään aina heti äkkiä poistu keskustelusta, jos/kun minä tulen aktiivinen-tilaan... Haluaisin pitkästä aikaa jutella hänelle, mutta mieluummin niin että hän olisi paikalla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan viestiä hänelle ja oo valppaana, kun vastaa sulle niin avaat heti viestin ja alat keskustelemaan.

Todennäköisesti vaan chattailee vähän väliä, niin siitä johtuu toi aktiivisuus status vaihtelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin usein noin jos joku sellainen laittaa viestiä, jonka kanssa ei niin kauheasti välittäisi jutella. Eli ensin olen hyvinkin aktiivisena, mutta viestin tultua ikäänkuin "tuli parempaa tekemistä".

Vierailija
4/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näyn jostain syystä aktiivisena vaikken olekaan, sitten yksi kaveri laittelee jatkuvasti viestiä "moi mitä kuuluu, mites oot vielä hereillä?" kun olen nukkumassa. En ymmärrä mistä johtuu, ärsyttävää kun puhelin piiputtaa keskellä yötä. Pakko pitää äänet päällä enkä jaksais joka ilta säätää ääniä erikseen.

Vierailija
5/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa: olen kyllä sanonut että olen nukkumassa noin klo 22 eteenpäin, mutta aina uudestaan ja uudestaan katsoo että olen hereillä ja mesettää. Taitaa luulla että valehtelen paikalla olosta.

Vierailija
6/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarkoituksella näyttää virheellisiä lukemia.

Sama juttu kuin se että face liioittelee käyttäjämääräänsä.

Käyttäjien määrä, onlinetilassa olevien minuuttimäärä ja chattiviestien määrä vaikuttaa Facebookin osakekurssiin.

Siksi automatiikka niitä liioittelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi