Miksi keskisuuresta insinööritoimistosta
löytää 100% varmasti enemmän kokemattomia miehiä kuin keskisuuresta vankilasta?
Kommentit (16)
Näin se on. Riihimäen vankilan asukit on nussinu enemmän kuin keskisuuren insinööritoimiston asukit.
Onko sinulla tähän joku oikea tutkittu lähde, vai onko kyseessä ihan vain oman mielikuvituksesi tulos?
Enemmänhän vangeilla on lomia ja vapaata kuin keskiverto nörtillä jolla painaa projektien määräajat päälle.
Enemmän huolettaa, miksi joku pitää tätä niin tärkeänä asiana, että siitä pitää joka jumalan päivä tehdä aloitus ja úlista sitten itse itselleen täyskeuhkoin, että siksi tiätenniii koska pahatjäbät nuffivat keltti-insinöörienkin haaveiden naiset!
Vierailija kirjoitti:
Enemmän huolettaa, miksi joku pitää tätä niin tärkeänä asiana, että siitä pitää joka jumalan päivä tehdä aloitus ja úlista sitten itse itselleen täyskeuhkoin, että siksi tiätenniii koska pahatjäbät nuffivat keltti-insinöörienkin haaveiden naiset!
Asiasta täytyy voida keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä asiasta? Sinun harhaluuloistasi? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö muka että keskimääräinen vanki on kokemattomampi kuin keskimääräinen insinööri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö muka että keskimääräinen vanki on kokemattomampi kuin keskimääräinen insinööri?
Sinä kuvittelet, että vangit kisaavat samoista naisista kuin insinöörit, vaikka oikeasti ne kisaavat lähinnä toistensa per_äaukoista
Koska rumat, tautiset roskanaiset antaa niille vangeille jotka ovat ah niin eläimellisen miehekkäitä. Älykkäät nörttipojat ei sellaisia "laatu"naisia kiinnosta, ja nörttipoikiakin kiinnostaa enemmän joku muu kuin ruttoh**rien perässä juokseminen. Siksi.
Kertoo jotain keskiverron insinöörimiehen sosiaalisista taidoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kerro. Keskivertoinsinöörimies on naimisissa eikä pohdi menestystään laitapuolen kulkijoiden joukossa. Ap on ihan jotain muuta kuin keskivertoinsinöörimies.
Vierailija kirjoitti:
Töiden saaminen kertoo aika paljon, samoin vankilaan joutuminen
Kummatkohan ovat onnellisempia...
Ulín tiilenpäämonopoli ei nyt oikein ottanut sujuakseen. Hän joutui suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta.
Koska vankilassa miehillä on vain toisensa, insinööritoimistosta pääsee joka päivä pois?